Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tamara
@ ester
mijn mailadres is bonus.2005hotmail.com
Andere Reacties: 1 8-1-2010 17:09:35

deany
rent a priest
hallo bruidjes,ik wou onze viering graag op een andere locatie houden. daarvoor hadden we beroep willen doen op een priester via rent a priest. heeft iemand hier ervaring mee? hoeveel kost zo een priester?alvast bedankt,
Religie Reacties: 3 8-1-2010 16:21:04

deany
rent a priest
hallo,ik zou gr
Religie Reacties: 0 8-1-2010 16:18:36

Ines
Voor wie een goedkope trouwjurk zoekt...
Dag bruidjes allemaal, Ik weet uit ervaring dat de vraag naar goedkope bruidsjurken nogal regelmatig terugkomt. Vandaar mijn berichtje. Ik las vandaag net in de krant dat de Franse keten 1.2.3 start met een goedkope lijn trouwkleren (http://www.gva.b...
Andere Reacties: 4 8-1-2010 14:58:47

greet
bedanking
Dag bruidje en bruidegommetjes!Mijn trouwdag is nu reeds 20 dagen achter de rug...Het was een ongelooflijk mooie dag. Wanneeer mensen je dus zeggen "het is de mooiste dag van je leven", geloof ze dan ook maar! Het had mooi gesneeuwd en het ...
Andere Reacties: 2 8-1-2010 14:15:29

tamara
opstelling suite
hey,kunnen jullie mij helpen met de opstelling van de suite.mijn vriend gaat aan het altaar wachten,dan zijn er mijn ouders,mijn toekomstige schoonvader,mijn broer(is getuige)mijn vriend zijn 2 broers(1 is er getuige)en hun vrouw.er zijn 2 neefjes en...
Andere Reacties: 1 8-1-2010 13:57:39

gitte
Bruidsmake-up en kapsel samen regio Westerlo
Hallo iedereen,Ik ben op zoek naar iemand die zowel mijn bruidsmake-up als mijn bruidskapsel kan verzorgen op 28 augustus 2010. Heeft er iemand goede ervaringen hieromtrent tegen een redelijke prijs? Alvast bedankt voor de reacties!Groetjes Gitte
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 8-1-2010 13:15:09

Karla
groot nieuws!
Hey!Sinds een paar dagen weet ik dat ik mijn kleed serieus ga moeten laten verbreden, hoop dat dat gaat lukken... ben namelijk zwanger, 6 weken al! Helemaal niet gepland, maar o zo welkom, ik besef het alleen nog niet helemaal...We trouwen op 16 apri...
Andere Reacties: 10 8-1-2010 13:14:16

Magalie
Fede di Oro, ringen besteld
Gisteren zijn we langsgeweest bij Fede di Oro in Izegem. Na onze zoektocht van enkele weken vonden wij direct ons goesting in de collectie. Wij waren iets te laat door het verkeer en ze maakten er geen probleem van, maw ze waren zeer vriendelijk en...
Andere Reacties: 5 8-1-2010 13:00:27

tamara
@frida 6.2.2010
hey,ik heb eens een vraag.ik heb in mijn gedachten het zelfde bruidsboeket als jou.nu wou ik vragen hoeveel jij er voor betaalt.groetjes tamara
Andere Reacties: 1 8-1-2010 12:29:09

evelien
bruidsmandjes
Dag bruidjes! Wij trouwen 17 juli 2010... Ik wil graag een romantische huwelijksviering waarbij de bruidskindjes rozeblaadjes gooien op de rode loper... Nu ben ik op zoek naar 1 of 2 leuke, witte, romantisch-uitziende bruidsmandjes. Ik vind die nerg...
Ceremonie Reacties: 3 8-1-2010 12:19:21

sophie
domino saelens
hallo,kent er iemand feestzaal domino-saelens in rollegem?weten jullie mss ook iet van de prijzen en service?groetjes sophie
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 8-1-2010 11:47:10

Carolien
uitnodigingen drukken
Hoi allemaal,Wij hebben onze eigen trouwkaart ontworpen. Heeft iemand een idee waar we die tegen betaalbare prijzen kunnen laten drukken??Groetjes!
Uitnodigingen Reacties: 2 8-1-2010 11:45:48

inge
fotograaf Bart Meeus uit Ekeren
Hallo allemaal! Heeft iemand ervaringen met fotograaf Bart Meeus uit Ekeren?
Andere Reacties: 4 8-1-2010 11:33:35

Dorien
Fotolocatie , Diest/Halen/Geetbets...
Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar een moderne , originele fotolocatie voor ons huwelijk op 9 juli 2010.Ons huwelijk gaat door in Aarschot , maar we zouden voor de foto's toch de richting van de feestzaal in Geetbets uit willen. Dan zitten we al in ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 8-1-2010 9:24:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...