Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Reina
zaal Toon in Sinaai
hallo iedereen,ik heb hier op de site meerdere enthousiaste mensen gehoord over deze locatie, maar via google vind ik niks meer dan het adres, wie kan mij aan meer info helpen?merci'kesReina
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 7-1-2010 16:30:30

Lize
locatie voor foto's regio baal/tremelo/aarschot/lier
Hoi Bruidjes,Op 8/05/2010 is het zover... De grote dag! Wij zijn enkel nog op zoek naar een mooie locatie om onze foto's te maken. Het zou in de regio baal/tremelo moeten zijn of ergens tussen tremelo en lier (onze feestzaal).Ik heb er eigenlijk geen...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 7-1-2010 15:08:41

Juul
Fabriekspand ArtCube als trouwlocatie
Dag iedereenHeeft iemand ervaring met de (vrij recente) huwelijkslocatie ArtCube (www.artcube.be) in Gent? Ik helemaal overtuigd van deze locatie, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen. De foto's op de website zien er alvast veelbelovend uit. We h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-1-2010 13:53:56

eveline
Gino en Mieke (Kortrijk)
Heeft er iemand van jullie Gino en Mieke horen zingen tijdens een huwelijksviering?Bedankt voor jullie reactie!
Muziek - Live Reacties: 6 7-1-2010 13:50:36

Elke
make-up
Hallo, Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn bruidsmake-up kan verzorgen regio Roeselare. Indien mogelijk, aan huis. Al is dit geen vereiste. Bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 7-1-2010 11:44:01

kimberly
'Die before you' openingsdans
hey medebruidjes-gommetjes,Een aantal dagen geleden postte ik de vraag of er iemand het liefje herkende. Ondertussen ben ik te weten gekomen dat het om 'Die before you' gaat, van Camden (de vroegere groep van Axl Peleman) Ik vind nergens op internet ...
Openingsdans Reacties: 2 7-1-2010 11:31:12

Joke
Bruidsmode Steven?
Hallo,Heeft er iemand ervaring met bruidsmode Steven in Torhout?Ik zou daar binnenkort gaan passen.Er zouden nog drie personen meegaan, is dat teveel of net goed?Ik ben benieuwd!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 7-1-2010 10:17:03

Noortje
Droevig nieuws
Hallo,ik heb de afgelopen 2weken serieuze worstelingen gehad met mijn gevoelens, twijfels,... Nu heb ik een enorme angst voor het trouwen zelf, heb het er overgehad met mijn aanstaande bruidegom maar heeft er niet echt oren naar of geeft me de indruk...
Juridisch Reacties: 10 6-1-2010 23:09:06

Annelies
instrumentale life muziek mis
Wij zoeken iemand om life instrumentaal muziek te komen spelen in onze mis.(Regio Antwerpen)bv. piano, gitaar, viool, dwarsfluit...?We zouden op voorhand graag ergens (bv. in een andere viering) kunnen gaan luisteren.Iemand een aanrader?
Andere Reacties: 0 6-1-2010 22:39:57

griet
bruidjes 2011
zijn er hier nog bruidjes in spe voor maar pas in 2011...
Andere Reacties: 17 6-1-2010 22:09:07

Nele
traiteur
hallo,wij hebben gekozen voor een zaal zonder traiteur want we zijn opzoek naar een biotraiteur die ook vegetarisch kookt voor de receptie en het avondmaal.iemand ervaring?
Andere Reacties: 3 6-1-2010 20:38:51

kitty
Verabride 2009 goedkoper
Hey bruidjesBen net tot de conclusie gekomen dat mijn droomkleed (blijkt rok en top te zijn) van de collectie 2009 is. AAngezien ik dit toch echt wel eens wil passen en mijn budget nogal klein is, hoop ik dat dit meteen een stuk goedkoper is door van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 6-1-2010 20:34:05

sofie
12 juni 2010
hallo mede bruidjes!Zijn er nog bruidjes die trouwen op 12 juni 2010. Hoe zit het bij jullie al me de voorbereiding.Bij ons schiet het goed op just nog zo wat kleine dingetjes en natuurlijk ook de trouw ringen. Hoelang op voorhand moet je die gaan z...
Andere Reacties: 12 6-1-2010 20:19:19

Katrien
Nummer binnenkomen zaal
Hallo,Wij zoeken een explosief en origineel nummer om in de zaal binnen te komen...Hebben jullie leuke suggesties....Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 10 6-1-2010 19:52:09

Gwen
Muziek voor in de mis
Hallo aanstaande bruidjes,Voor onze mis ben ik nog op zoek naar iemand die live zou kunnen komen zingen.Regio Turnhout voor een betaalbare prijs.Kan iemand mij hierbij verder helpen?Nog veel succes met de voorbereidingen.Gwen14.05.2010.
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 6-1-2010 19:43:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...