Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stephanie
echt schoenen nodig voor eerste pas?
Dag bruidjes, Is het echt nodig om tegen je eerste pas ook al je trouwschoenen te hebben?Wat gebeurt er eigenlijk tijdens de eerste pas? Wordt de onderste zoom dan al ingenomen? Of gebeurt dit bij de tweede pas? Of is het zo dat je tijdens de tweede ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 11-1-2010 18:57:48

Karmen
Wat/Wanneer te regelen?
Dag allemaal,Wij trouwen op 29 mei 2010 & net als een aantal andere bruidjes, begin ik problemen te hebben om door het bos de bomen te zien! Ik weet niet meer zo goed wat ik wanneer & in welke volgorde moet regelen.Volgende dingen zijn in ord...
Ideeën Reacties: 6 11-1-2010 18:53:25

Evi
Bruidssuite Efteling
Om mijn man (ja tegen dan mag ik het eindelijk zeggen!) te verassen, zou ik graag de bruidssuite boeken in de Efteling voor na ons feest, iemand ervaring hiermee? Is het een luxueze kamer of niet echt?
Andere Reacties: 1 11-1-2010 18:16:48

Anneleen
DJ hof ter velden
Hallo iederen, Wij trouwen op 19/06/2010 in hof ter velden te baasrode en denk dat het hoogtijd wordt om een DJ te kiezen. Zijn er nog die daar trouwen (of ergens anders in de regio) en welke DJ hebben jullie gekozen? Bedank!groetjesAnneleen
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 11-1-2010 17:35:30

Anneleen
fotograaf regio AALST
Hallo iedereen, Wij trouwen op 19/06/2010 in Hof ter velden in Baasrode. We zijn wel van Aalst en de trouw voor de wet gaat dus daar door. Ik ben nu volop op zoek naar een fotograaf (misschien al wat te laat??? Ik hoop van niet). Ik weet niet goed w...
Locaties - Fotografie Reacties: 12 11-1-2010 17:33:30

Sharon
hey, wij trouwen in mei 2010 en zijn nog steeds opzoek naar een gezellig zaaltje waar we een grote fuif kunnen geven en een frietkraam kunnen laten komen. Weet er iemand leuke zaaltjes in de buurt van Mechelen of Antwerpen.
Andere Reacties: 3 11-1-2010 17:00:46

ellen
Drukkerij omgeving Londerzeel
Hey, wij zijn momenteel bezig met onze huwelijksuitnodigingen. Kent er iemand een goede drukkerij omgeving Londerzeel? Thanks.
Andere Reacties: 5 11-1-2010 16:35:28

Stephanie
Een verrassing voor het avondfeest
Graag hadden wij onze gasten verrast op het avondfeest met een mooi vuurwerk buiten. Maar helaas is het op die locatie niet toegestaan.Dus zijn wij opzoek naar een ander alternatief voor op het avondfeest, maar de inspiratie is een beetje zoek. Heeft...
Voorbereiding Reacties: 9 11-1-2010 16:09:45

Annelies
Winkel Oost-Vlaanderen betaalbare suitekledij
Kan iemand ons helpen met de zoektocht naar een winkel met suitekledij voor de dames, die treffelijk is qua prijs? Regio Oost-Vlaanderen.Bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 6 11-1-2010 15:50:52

Annelies
kostuum huren/kopen regio Gent (Oost-Vlaanderen)
Hallo iedereenWij zijn op zoek naar winkels in Oost-Vlaanderen waar we kostuums kunnen huren/kopen (liefst huren) voor bruidegom en evt suite. Any suggestions? Merci!
Andere Reacties: 2 11-1-2010 15:50:04

marijke
Clair de femme
Hey!Heeft iemand ervaring met de kleedjes van Clair de femme? Deze winkel is gelegen in Waals-Brabant en biedt trouwjurken aan een toch wel lage prijs aan (tussen 500 -1000 euro).Is een van jullie hier al eens gaan kijken? is de kwaliteit van de klee...
Andere Reacties: 3 11-1-2010 15:42:56

An
Wie kan mijn partner helpen!
Wij zijn op zoek naar een naaister die een aangepast kostuum ( of eventueel enkel de gedroomde vest) zou kunnen maken voor mijn toekomstige echtgenoot. Hij heeft een heel duidelijk idee maar zijn droomkostuum (19de eeuws geïnspireerd" is ni...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 11-1-2010 15:35:56

KARIN
trouwbelofte
Hallo, hoeveel van jullie schrijven je trouwbelofte zelf? Hoe beginnen jullie er aan? Tips zijn welkom :)Grtjs Karin22052010
Ceremonie Reacties: 8 11-1-2010 15:08:50

monica
uitnodingen: waar kiezen?
Hoi, de vraag stelt zichzelf: ik wil binnenkort mijn uitnodiging beginnen kiezen. Ik wil iets eenvoudig en sober, maar modern, geen tierlantijntjes, liefst zwart met zilver of wit met zilver..Maar ik heb echt geen flauw idee welke winkel je zo maar b...
Andere Reacties: 7 11-1-2010 14:58:44

sven
Het 's Graevenhof
Wij trouwen volgend jaar en hebben ons oog laten vallen op Het 's graevenhof in Schilde.Nu willen wij graag dat er een coverband (samen met een DJ) op ons avondfeest komt.Normaal betaal je vanaf een aantal personen geen huur voor de zaal, maar omdat ...
Andere Reacties: 0 11-1-2010 14:40:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...