Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilaria
Visagiste
Hallo iedereenIk ben op zoek naar een visagiste die aan huis komt (omgeving genk)groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 12-1-2010 19:26:51

inge
locatie fotoreportage oost vlaanderen regio afsnee de pinte deinze
Hoi Wij trouwen op 16 juli 2010! We zijn nog op zoek naar een leuke fotolocatie. Ideetjes zijn altijd welkom... Bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 12-1-2010 19:23:08

Bianca
ceremonie (niet christelijk)
Hallo,Wij trouwen niet voor de kerk. Mijn partner is niet christelijk en zelf ben ik ook niet zo gelovig. Wij zouden wel graag buiten een ceremonie houden, maar dus niet christelijk. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Hoe verloopt dat dan?...
Ceremonie Reacties: 10 12-1-2010 19:15:20

Sabine
Leuke locatie voor alternatieve viering
Hoi Bruidjes en gommetjesIk ben op zoek naar een leuke locatie voor een alternatieve viering in de regio Mechelen/Heffen/Blaasveld.Iemand een ideetje?Alvast bedanktSabine
Andere Reacties: 0 12-1-2010 19:13:36

Mandy
An De Fré - Makeup Artiste
Heeft iemand hier ervaringen mee? Zowel positief als negatief...http://www.admakeupartist.be/Mandy10/04/2010
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 12-1-2010 18:51:32

kitty
ringen gevonden
hey ben zooooo blij dat ik eindelijk mijn zin heb gevonden qua ringen!!schrok wel even van de bedragen.groetjes
Andere Reacties: 6 12-1-2010 18:40:32

saartje
zangeres alina
Heeft er iemand al ervaring met zangeres alina, het zou zijn voor een receptie van 2 uur.
Andere Reacties: 0 12-1-2010 18:34:08

Sandra
fotolocatie mechelen gezocht
hallo,wij trouwen in augustus en zijn nog op zoek naar fotolocaties in mechelen.Weten jullie soms leuke plekjes?groetjes
Fotografie Reacties: 8 12-1-2010 18:24:33

sabine
wie heeft al eens een feest gehad in de kaasboerin te deurne...
hallo,wie heeft er al eens een walking dinner of koud buffet gehad bij de kaasboerin te Deurne.graag jullie ervaringen aub.
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 12-1-2010 18:17:08

stefanie
ervaring AVA
hallo bruidjes,deze week was ik gaan kijken in de AVA naar de prijzen voor het laten drukken van onze uitnodigenen. De prijs lag beduidend veel lager dan bij de drukker die we hadden gevonden. Heeft iemand ervaring bij het laten drukken van uitnodigi...
Uitnodigingen Reacties: 7 12-1-2010 17:57:16

Debra
Maaltijd proeven op voorhand
Ik vroeg mij af of het de gewoonte is om de hoofdschotel enkele maanden op voorhand al te mogen proeven in de gekozen feestzaal.Doen jullie dit ook, of is dit niet de normale gang?alvast bedankt!
Andere Reacties: 6 12-1-2010 17:20:12

natasja
kennismakend gesprekje dj
ej allemaal,wij hebben strax een kennismakend gesprekje met onze dj. iemand tips,wat we moeten vragen en op wat we moeten letten?x
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 12-1-2010 16:26:24

Sonia
Weet iemand een originele verrassing voor de valentijn
Ik zou mijn ventje graag een echt verrassen.Ik ben er al een tijdje op zoek naar iets origineel, iets wat hij niet verwacht en wat hem toch echt plezier zou doen...Een onmogelijke vraag??? of toch suggesties?Sonia
Andere Reacties: 9 12-1-2010 15:26:28

Ann
houten speelgoedkraan: bruidsjongen
Dag mede bruidjes, Ongeveer een maand geleden poste hier iemand een bericht omtrent een houten speelgoedkraan, die te koop stond voor een prijsje. Maar ik vind dit bericht niet meer terug.Nu zou ik en mijn vriend graag hebben dat ons bruidsjongetje e...
Locaties - Viering Reacties: 3 12-1-2010 15:20:58

Ann
richtprijs dj
Dag mede-bruidjes, Ik ben dringend op zoek naar een mogelijke disc jockey voor op ons huwelijksfeest. Maar kennen jullie hier een gemiddelde prijs van? Ik had naar iemand gebeld, maar ik vond deze man enorm veel vragen, maar ik heb er ook geen idee v...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 31 12-1-2010 15:17:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...