Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leen
Decoratie feestzaal
Hallo allemaal, Even een vraagje. Wie heeft wat voor de decoratie van de feestzaal? Wij hebben eigenlijk gewoon een parochiezaal en ik wil ze toch een beetje aankleden.  Iemand idee'tjes? Groetjeuss!!!
Voorbereiding Reacties: 5 27-1-2013 20:05:32

Keshia
Bedankjes..
Wij geven als bedankje , foto kaartjes die we zes weken na de trouw opsturen, maar ik had graag op de trouw zelf ook kleine bedankjes gegeven .. :) Omdat ik niet wil dat onze gasten met 'lege' handen naar huis gaan... Gek, niet?.. Enfin, ik had graag...
Voorbereiding Reacties: 7 27-1-2013 18:18:56

Charlotte
liedje ondertekenen huwelijksregister
Hallo iedereen Welke liedje nemen jullie voor tijdens het ondertekenen van het huwelijksregister? Iets vrolijk met wat tempo in of iets sereen, traag? Ik had gedacht aan een gospellied of past dat niet echt bij dit moment? Groetjes Charlotte
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 27-1-2013 17:55:56

Joke
Goedgekeurd misboekje!!
Beste bruidjes, Na een hele moeilijke ondertrouw (zie voorgaande berichten) :os is ons misboekje deze week volledig goedgekeurd door de priester!! En dat geeft toch een enorm opgelucht gevoel!! Nu nog een goeie en mooie manier vinden om ze te drukk...
Religie Reacties: 14 27-1-2013 15:53:34

Kimberley
Oldtimer gezocht
Hoi Ik ben op zoek naar iemand die voor een klein prijsje (+- 200 à 300 EUR) ongeveer, een citroen Traction Avant (wit, zwart, ...) of rolls royce silver cloud of gelijkaardig wil verhuren voor een 3tal uren? De meeste prijzen die ik al heb opg...
Voorbereiding Reacties: 5 27-1-2013 15:39:42

Lies
Salons Caipirinha
 Dag iedereen, Wij geven ons huwelijksfeest in Salons Caipirinha. Zijn er mensen die daar ook hun feest gedaan hebben en die enkele sfeerfoto's willen doorsturen van de zaal + opstelling dj? Zo krijgen we een goed beeld van hoe de zaal eruit z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-1-2013 15:07:54

joeri
enveloppendoos, ringenboeket en rozenblaadjesmandje
Beste toekomstige bruiden en bruidegoms,Wij hebben na onze trouw nog onze enveloppedoos, een vilten boeket voor de trouwringen en een wit mandje voor een bruidsmeisje staan die we zouden verkopen.uiteraard slechts 1x gebruikt :)Wie geïnteresseer...
Ideeën Reacties: 2 27-1-2013 15:01:29

danny
Trouwkleed Antwerpen
Als jullie een Trouwkleed zoeken een Adres Jagre Deurne Super vriendelijke mensen voor ieders budget en zonder afspraak echt top
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-1-2013 14:27:15

Hannelore
t' Krekelhof in Kuringen (Hasselt)
Hallo iedereen We hebben net de zaal t'Krekelhof in optie genomen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Is de prijs/kwaliteit ook in orde? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-1-2013 14:27:08

Sanne
Bernini - As
Hallo, Wij zijn vandaag gaan kijken naar de feestzaal Bernini in As. We vonden het een hele mooie zaal, en de eigenaar gaf een goede uitleg. Hier op het forum vonden we alleen redelijk oude ervaringen met deze zaal, heeft er iemand nog recentere erv...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 27-1-2013 14:11:32

sofie
Probleem in verband met dagindeling
Hallo , mijn verloofde en ik zitten elke dag opnieuw met een discussie over de dagindeling. Wij trouwen om 13 uur in het gemeentehuis en dan rond twee uur in de kerk daarna zouden wij onze foto's willen gaan trekken. Ik zou dan gewoon het volk wat k...
Ideeën Reacties: 12 27-1-2013 13:42:48

Sylvie
HELP! Tekst Uitnodigingen...
Héy iedereen! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik zit een beetje strop. Onze trouw zal (hopelijk) toch een beetje op een sprookje gelijken. De uitnodigingen zijn dan ook in die context. Nu zit ik een beetje vast bij de tekst. Op de voorz...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-1-2013 12:51:52

Kim
trouwkleed wisselen in zelfde winkel?
Ik zag op de website van de bruidswinkel, waar ik mijn trouwkleed gekocht hebt, een kleed dat ik veel mooier vind dan het mijne. Nu weet ik echt niet wat ik moet doen... Ik ben al maanden aan het twijfelen over mijn kleed. Eigenlijk al sinds we het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-1-2013 12:12:32

krista
bruidskapsel
Hallo, Weet iemand een kapster omgeving Zonhoven die goed is met opsteekkapsels? Of mss kennen jullie wel iemand die zulke kapsels komt doen aan huis? Moesten jullie kunnen helpen laat t mij maar weten.. Alvast bedankt. Krista
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 27-1-2013 12:03:22

Sandra
marrakech?
wat denken jullie van een huwelijksreis naar marrakech? Iemand ervaringen? We twijfelen. Gingen normaal naar thailand. Maar financieel zou het een groot verschil zijn. . . Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 8 27-1-2013 12:02:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...