Nu Online
Momenteel zijn er 9 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melanie
alternatieve openingsdans
Hallo allemaal, Mijn aanstaande heeft totaal geen gevoel voor ritme, we denken ook niet dat een dansles of 20+ zal helpen. Ook vind hij het onprettig om daar dan helemaal alleen met mij te moeten dansen. Nou ben ik dus opzoek ik een alternatief voor...
Openingsdans Reacties: 7 25-1-2013 13:49:59

Sara
Jurken Bruidmeisjes
Hallo iedereen, Voor ons huwelijk hebben wij als kleine bruidsmeisjes de 3 kindjes van 3 verschillende nichten (2 van zijn kant en 1 nicht langs mijn kant). Omdat ik de jurkjes betaal die de meisjes zullen dragen dacht ik dat het wel oké was om...
Kledij - Suite Reacties: 12 25-1-2013 11:35:54

Marjan
Gezocht: budgetvriendelijke zaal met tuin voor 150p regio Tessenderlo
Dag iedereen,  Kan iemand me helpen met bovenstaande vraag? En dan liefst een zaal zonder traiteur want zouden graag met barbeknoeierke werken.  Ik wil er iets of wat tuin aan zodat de mensen eens naar buiten kunnen, maar ook waar ik mijn ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-1-2013 11:20:25

Tiny
Misboekjes voor in de kerk
Hoi hoi ,  iemand een idee als men voor de kerk trouwt hoeveel misboekjes je nodig hebt ??
Voorbereiding Reacties: 7 25-1-2013 11:13:46

Elsy
Ervaringen rent-a-dj?
Hallo, Toen we onze feestzaal hebben vastgelegd, hebben we drie verschillende dj's doorgekregen van de zaal waar ze al regelmatig eens mee hebben samengewerkt. Waarvan rent-a-dj. Wij hebben deze al vastgelegd voor ons feest, maar ik vroeg me toch n...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 25-1-2013 10:27:56

Emmy
prijzen
Wat betalen jullie voor een fotograaf?
Locaties - Fotografie Reacties: 32 25-1-2013 8:49:19

Liselot
Nederlandstalige liedjes
Hey, Momenteel ben ik bezig onze misviering in elkaar aan het steken. Hiervoor zouden wij graag vooral nederlandstalige muziek gebruiken. Vandaar mijn vraagjes: *Mochten jullie jullie misboekje willen doorsturen, kan dit naar wijtrouwen10-08@hotmail....
Voorbereiding Reacties: 9 25-1-2013 8:00:53

Lies
Ringmaat
Hey Ik weet niet goed hoe ik de juiste ring moet kiezen, vaak zit hij niet goed of zit hij later niet goed. Op deze website http://www.verlovingsring-met-diamanten.be/ringmaat.html vond ik al wat nuttige informatie, ik heb zo wel een ring gevonden d...
Voorbereiding Reacties: 2 24-1-2013 22:26:14

Vanessa
hulp gevraagd
Wie helpt mij en stemt op: https://www.facebook.com/SelexionVanAssche  Eerst de pagina leuk vinden, dan bovenaan kiezen voor stem nu en dan op de foto van Maarten De Bruycker (foto met Bumba En tijgertje). Je zou er ons een groot plezier mee do...
Uitnodigingen Reacties: 0 24-1-2013 21:56:19

ine
geschenkje ouders en grootouders
dag iedereen graag even jullie mening. gaande weg begin ik een idee te vormen van het bedankinscadeau. aangezien wij al in mei trouwen en ons feest pas in juli geven hebben we op hoop van zegen de foto's al op dvd van de fotograaf gekregen. met dit ...
Voorbereiding Reacties: 2 24-1-2013 21:46:42

Vanessa
Stemmen aub
Wie stemt er op FB op onze foto https://www.facebook.com/SelexionVanAssche Eerst de pagina leuk vinden, dan bovenaan kiezen voor stem nu en dan op de foto van Maarten De Bruycker (foto met Bumba En tijgertje). Je zou er ons een groot plezier mee doen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-1-2013 21:10:14

Kristel
Zangeres kerk
We hebben gisteren mogen genieten van een priveconcert van onze zangeres Eveline Cannoot, echt een kippenvelmoment! We kijken er steeds meer naar uit nu alles meer vorm begint te krijgen :)
Ceremonie Reacties: 5 24-1-2013 21:07:54

Ruth
vragen fotograaf
Hoihoi, zaterdag hebben we een afspraak bij onze fotograaf om onze dag eens te overlopen enzo. Welke belangrijke en praktische zaken mogen we niet vergeten te vragen? Bedankt!
Fotografie Reacties: 4 24-1-2013 21:04:20

sara
Beetje hulp gezocht aub???
Ik kom er niet uit... Wij twijfelen tussen drie feestzalen. ze hebben elk hun voor- en nadelen 1) Torenhof in Westerlo. Was een heel goed contact. Bij mooi weer heel mooi in de tent, die bovendien ook erg ruim was. nadeel, wat als het echt slecht wee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 24-1-2013 20:25:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...