Nu Online
Momenteel zijn er 7 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
trouwfeest met bonnetjes?
Wij geraken er niet goed uit of we al dan niet met bonnetjes gaan werken bij ons avondfeest... De reden dat we het wél zouden doen is grotendeels om de kosten te beperken. Elke gast zou dan 6 bonnetjes krijgen en krijgt bij de receptie...
Voorbereiding Reacties: 25 24-1-2013 19:42:11

Sabrina
Nina Fiarucci
Heeft iemand schoenen van Nina Fiarucci? Ik zou graag de maat weten of die juist valt of niet. En zijn deze schoenen altijd met een roze zool? Ben deze gaan passen [img]http://www.elsarainbow.nl/data/29222.jpg[/img]
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-1-2013 19:19:11

Lieve
Het sprookje zonder dj...
Er waren eens een prinses die lang op haar prins moeten wachten heeft. Sinds ze haar exotische prins gevonden heeft, is haar leven een waar sprookje geworden. Ze zijn nog steeds dolverliefd en een huwelijk is de kers op de taart en het...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 24-1-2013 17:52:02

Siska
Huwelijksreis Argentinië, Chili,...?
Hey! Hoewel het eerst niet gepland was, denken we er toch meer en meer aan om rond september op huwelijksreis te gaan. Landen zoals Argentinië, Chili,...spreken me heel erg aan. Is iemand daar al eens geweest of kent iemand een goeie organisatie...
Huwelijksreis Reacties: 7 24-1-2013 17:33:06

Vanessa
model elsa coloured shoes
Hoi Voor mijn bruidsschoenen ben ik aan het twijfelen. Ik wil er graag van elsa coloured shoes (daar ben ik al uit :-)) maar twijfel tussen de modellen 'penny' en 'mabel'). Penny heeft een kanten tip wat ik echt prachtig vind maar ik heb niks van ka...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 24-1-2013 15:47:20

evy
Welke desserts staan er bij jullie op het menu?
Hallo, Aangezien wij twee zoetebekken zijn, is het dessert voor ons vrij belangrijk en het moet er dan ook iets of wat uitspringen. De dessertenbuffetten bij feestzalen vind ik altijd simpel en standaard altijd hetzelfde (chocolademousse, ijs, ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-1-2013 15:30:49

Vanessa
Twijfel - haar opsteken of terug in model laten knippen
Hallo meiden Ik ben sinds onze verloving een jaar geleden mijn haar aan het laten groeien omdat ik altijd dat beeld van een opsteekkapsel in mijn hoofd had als ik ooit zou trouwen.  Ik zit nu over de meest problematische lengte dus net over d...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 24-1-2013 15:23:33

vanessa
feestzaal voor weddingparty met walking dinner regio west-vlaanderen?
Hallo allemaal, Iemand tips voor een feestzaal in regio West-Vlaanderen?We willen graag een walking dinner. Meer een fuif/party, maar mag er toch niet te goedkoop beginnen uitzien...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 24-1-2013 14:56:59

Carrie
Nagels "with an attitude"
Yep, een nieuw idee dat mijn overvolle brein komt teisteren. Aangezien wij met zwart-wit werken en ook mijn jurk deze combinatie heeft, wou ik misschien zwarte nagels. Nu had ik graag foto'kes gevonden van bruiden met een wit kleed en zwarte nagels (...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 24-1-2013 13:41:09

Charlyn
Themakleur 'Oranje'
Hallo! Ik ben gisteren een kijkje gaan nemen in een feestzaal waar we voorkeur voor hebben.. Daar werken ze telkens met een themakleur. Ze maken voornamelijk gebruik van rood/oranje/geel/fushia of lime-groen. Toen ik alles op foto's zag vond ik het ...
Ideeën Reacties: 20 24-1-2013 13:34:51

Hanne
Online trouwjurk kopen
Hallo, Wij trouwen in mei 2014 en daar ons budget nie zo heel groot is vroeg ik mij af of iemand van jullie ervaring had met zijn trouwjurk online te bestellen? Of weten jullie winkels regio izegem roeselare waar ik een goedkope trouwjurk kan vi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 24-1-2013 13:30:24

catherine
kostprijs
Hallo! Ik wou weten hoeveel jullie ongeveer hebben uitgegeven aan de uitnodigingen? Ik zou een 120 tal uitnodingen hebben, inclusief kleine kaartjes (receptie/diner) en vroeg me af of de offerte die we kregen een normale prijs is! Alvast bedankt! Gr...
Uitnodigingen Reacties: 14 24-1-2013 13:17:02

Jennifer
Iemand ervaring met Cossmo?
Hoi ladies, Mijn verloofde heeft het in zijn hoofd gehaald om een kostuum van Cossmo te kopen. Ze zijn idd prachtig, maar ik vind ze best wel prijzig... Iemand ervaring met dit merk? Is het echt zo'n super kwaliteit en is het zijn prijs waard? Welke...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 24-1-2013 13:16:38

Lotte
15 weken zwanger op trouwdag en kleed al gekocht
Hallo dames, Ik stond net op het punt om terug anticonceptie te gebruiken (acné verminderen voor huwelijksdag) toen bleek dat ik (eindelijk na 1 jaar en 7 maand) zwanger ben. Als alles goed gaat, ben ik die dag net 15 weken. Nu leent mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 24-1-2013 12:57:11

Bo
feestzaal Regio Antwerpen
Wij trouwen volgend jaar en wij zoeken een goedkopen loctie ergens in antwerpen liefst in de gemeente Merksem,schoten,brasschaat,kappele. iemand ideeén ? groetjes x ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 24-1-2013 12:41:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...