Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tamara
Ervaringen Kasteel van Laarne?
Hallootjes! Dit weekend zijn we de eerste feestzaal gaan bezoeken: Het kasteel van Laarne. Mijn partner en ik hadden deze feestzaal al altijd in gedachten gehad. Maar we dachten dat het er te duur zou zijn. Nu zaterdag waren wij eigenlijk aangenaam ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 29-1-2013 13:50:23

kelly
Kostuum bruidegom; CHECK
Lieve bruidjes, De zoektocht van het ventje zit erop; EN ik kan er een verslag over schrijven...hihi!!!Tja, een beetje onverwacht want ik mocht absoluut zijn kostuum niet zien want hij mag mijn kleedje toch ook niet zie..... blablabla. De bedoeling ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 29-1-2013 13:16:47

Evy
Geschenkjes
Hey iedereen Wij hadden de kindjes aan de kerk graag een cadeautje gegeven. We hadden gedacht aan een potlood met een speeltje op ofzo maar kan deze blijkbaar niet echt goed vinden. Op sommige websites verkopen ze deze maar dan moet je er wel minimu...
Ideeën Reacties: 10 29-1-2013 13:05:20

Emmy
foto's feestzaal
Hallo, heeft er soms iemand van jullie foto's van de feestzaal 'orangerie les roses' in Geraardsbergen? Thx
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-1-2013 12:19:42

Sabrina
Zijden bloemen
Ik wil echt dat mijn bruidsboeket gemaakt wordt van pioenrozen. * Het is een droom ;)Nu trouwen wij in augustus, en jammer genoeg zij mijn bloemist dat er dan nog heel weinig mooie pioenen zullen zijn. Nu vroeg ik me af of jullie zouden kiezen voor ...
Bruidsboeket Reacties: 4 29-1-2013 12:17:56

Ne
Pff!
Hoi allemaal, even een frustratie van me afschrijven...We zijn al verloofd van midden aug `12 en willen trouwen eind sept `13, maar nog NIETS staat vast. We hebben al een tijdje een optie op een zaal, maar de laatste keer had ik een concept uitg...
Voorbereiding Reacties: 9 29-1-2013 12:05:15

Eline
Drukkerij Verbaere
Wie heeft ervaring met drukkerij Verbaere uit Wetteren? xxx Eline
Uitnodigingen Reacties: 1 29-1-2013 11:44:48

kris
goedkope fotograaf
Wij trouwen erg low budget in belgie voor de wet omdat we eignelijk eerst aan de andere kant van de wereld zijn gaan trouwen.Kent iemand een goedkope huwelijksfotograaf die regio Atnwerpen een halve dag en avond wil komen?Ook studenten mogen zich aan...
Fotografie Reacties: 8 29-1-2013 10:45:36

kris
gezocht zaaltje regio Wilrijk
Hey, wij trouwen komende november en willen een fuif organiseren in een eenvoudig zaaltje regio Wilrijk. Iemand ideeën voor goedkope zaaltjes waar dit kan?Bedankt alvast!
Locatie Reacties: 2 29-1-2013 10:43:41

Elen
Grote bruidswinkel met verschillende merken
Hi mede-bruidjes, Om al een idee te krijgen qua stijl voor een trouwjurk, heb ik online duizenden trouwjurken bekeken en mijn favorieten opgeslagen om mee te nemen naar een winkel. Nu valt het mij op dat ik in erg veel verschillende merken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-1-2013 10:15:38

jolma
draairekje snoep
Hallo, Voor onze bedankingen gaan wij met 'kom eens op de koffie'zakjes werken waarin ook een kaartje zal zitten met een foto en bedankingstekstje. We zouden dat graag presenteren met een draairekje. Ik weet al waar ik die nieuw kan kopen, maar vroe...
Ideeën Reacties: 2 29-1-2013 9:32:10

Ann
fotolocatie
Hallo allemaal, wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie, zowel buiten als binnen, voor onze trouwshoot. Liefst in de ruime regio Kortrijk. Iemand ideetjes?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 29-1-2013 9:22:55

sofie
Gezocht: binnenlocatie
... in de regio Roeselare-Hooglede. Dit om eventueel regenweer op 20 april te ontwijken op de foto's, maar dus hopelijk niet nodig... ;-) Mochten er nog ideetjes zijn voor een buitenlocatie mag dit uiteraard ook altijd... Dank je wel!
Fotografie Reacties: 1 29-1-2013 9:15:33

lesley
TE KOOP!!!!
verkoop iemand geintereseerd om het volgende over te kopen, jammer genoeg mogen we ze niet gebruiken in de feestzaal...het gaat om 12 verpakkingen met kleine vuurwerkstokjes van 25 cm lang, per doosje zitten er 8 in ( gekend als het sterretjes vuur...
Voorbereiding Reacties: 21 29-1-2013 9:08:17

Eva
Burgerlijke trouw op uitnodiging?
Hey, wij trouwen zowel voor de wet als voor de kerk en zouden op onze uitnodiging enkel de kerkelijke trouw willen vermelden aangezien er geen extra mensen naar de burgerlijke ceremonie moeten komen. Wordt dat nog gedaan of is het echt etikette om b...
Uitnodigingen Reacties: 8 29-1-2013 9:05:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...