Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Delphine
Help, tips accessoires!
Hoi bruidjes, Ik vind het supermoeilijk om te bedenken welke accessoires bij mijn trouwjurk zouden passen. Ik vind geen foto van mijn kleed online, maar ze is in kant, met een v-hals, een beetje zoals deze link (maar dan wel met een wijder...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 29-1-2013 21:00:50

Veronique
Iemand ervaring met iso800?
Hallo, Wij zijn nog volop op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 20 april in Lommel. Met een hele lijst fotografenwebsites af te surfen op internet kwamen we ook uit bij iso800. Ik vind hun foto's wel heel erg leuk en spontaan overkomen, maa...
Fotografie Reacties: 6 29-1-2013 20:19:31

mieke
uitnodigingen
hallo, voor onze uitnodigingen zouden wij willen werekn met een foto van ons en van ons 4 jarig zoontje. iemand originele ideetjes voor foto's te nemen of iemand die zijn voorbeeld wil doorsturen. alvast bedankt! mieke2007@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2013 19:41:27

Katja
weet er iemnd een leuke feestzaal regio leopoldsburg
we zoeken nog een leuke feestzaal niet per se met traiteur voor regio Leopoldsburg, Ham, Tessenderlo, Balen.. ik ben jullie zeer dankbaar groetjes katja
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-1-2013 19:24:20

Katleen
Kasteel van Groot-Bijgaarden
Heeft er iemand ervaring met een huwelijksfeest in het kasteel van Groot-Bijgaarden? Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-1-2013 19:03:31

els
Thema voor het feest
Hallo, We hebben niet echt een thema voor ons feest ma de zaal gaat in de lounge sfeer zijn. Nu zijn we opzoek naar een manier om de tafels een naam te geven of een symbool heeft er iemand leuke ideeën in lounge stijl of wat erbij past? Groe...
Ideeën Reacties: 5 29-1-2013 18:59:37

Karen
1 uitnodiging of werken met extra kaartjes?
Hey Ik heb even jullie input nodig: Ik heb zonet via Vistaprint onze uitnodigingen ontworpen en ik heb gemerkt dat er toch wel heel veel informatie moet op zo één kaartje. Nu is de vraag: zou ik alle info op de uitnodiging zelf zetten, z...
Uitnodigingen Reacties: 13 29-1-2013 18:37:57

sofie
ceremonie?
hey allemaal! wij hadden eerder gedacht aan een huwelijk zonder ceremonie.. Maar nu ik allemaal zo een fijne dingen lees kriebelt het bij mij toch zo wat, mijn vriend is niet zo makkelijk te overtuigen, maar daar kunnen we aan werken :) wat ik me dus...
Ceremonie Reacties: 5 29-1-2013 17:01:06

Sara
Eigen make-up of visagiste?
Hallo allemaal! Ik vroeg me af of de meesten hun eigen make-up doen of een visagiste laten komen. Ik doe nelke dag make-up op maar ik ben bang dat het die dag van de stress misschien niet zal lukken of wat als ik een grote puist heb? :) Wat doen jul...
Verzorging - Make-Up Reacties: 15 29-1-2013 15:43:16

Audrey
cadeautjes en bedankjes
Hallo ik ben beetje aan het zoeken welke cadeautjes je geeft aan getuigen, ouders, broer en zus... en bedankje voor de mensen die naar de trouw zijn geweest. Liefst wat origineel :)
Ideeën Reacties: 10 29-1-2013 15:38:40

Audrey
Cadeautjes!!!
Hallo ik ben beetje aan het zoeken welke cadeautjes je geeft aan getuigen, ouders, broer en zus... en bedankje voor de mensen die naar de trouw zijn geweest. Liefst wat origineel :)
Voorbereiding Reacties: 2 29-1-2013 15:37:10

Jennifer
Uitnodigingen : check!
Vandaag mijn bestelling bij Vistaprint ontvangen op het werk (eigenlijk al maandag maar toen was ik nog aan het genieten van een verlengd weekendje in Parijs met mijn verloofde :-)). Heel blij met het resultaat en dus ga ik nu ook de rest (de Nederla...
Uitnodigingen Reacties: 4 29-1-2013 15:06:26

natacha
Thema tafelindeling
Hallo Wij trouwen op 8maart 2013.Alles is zo goed als geregeld behalve... Het thema voor de tafelindeling. Eerst dachten we aan Muffins en donut en dergelijke (in mini vorm) en dat dan op de tafel te zetten omdat we op huwelijksreis naar Florida ga...
Ideeën Reacties: 5 29-1-2013 14:19:04

debbie
misboekjes aub!!
hallo iedereen, we trouwen op 3 augustus en zijn op zoek naar misboekjes, graag zouden we dit persoonlijk aanpakken, wie wil mag altijd een voorbeeld doorsturen naar mijn mail debbieengels@outlook.com dank u
Voorbereiding Reacties: 0 29-1-2013 14:02:16

fabienne
wat op de kaartjes
hey mede bruidjes voor op het feest zou ik graag op de tafels kaartjes leggen ipv een gastenboek zodat ze iets kunnen schrijven wanneer ze willen en niet in de rij hoeven te staan maar ...wat schrijf ik op het kaartje ... laat hier een berichtje acht...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-1-2013 13:54:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...