Nu Online
Momenteel zijn er 6 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

bianca
mijn 2 zonen
hallo iedereen, hier op de site zag ik dat er een koppel met kinderen trouwde en dat de papa zijn 2 dochters ook een ring rond hun vingertje schoof en zo ook een beetje met hen " trouwde", ik vond dit zeer ontroerend hoe de kids bij het hele gebeuren...
Ideeën Reacties: 5 29-1-2013 9:02:45

Eline
Winkelwagenmuntje
Hallo! Als bedankje willen we elke gast een gelukskoekje geven met een wens in. Maar mijn vriend vindt het erg jammer dat dan niks meer zullen hebben eens het koekje op is. Daarom wil hij er graag nog iets bij dat blijvend is en we dachten aan een wi...
Voorbereiding Reacties: 4 29-1-2013 8:10:08

sa
Hotel Karmel in Herentals
Hallo, wij denken eraan om ons feest te doen in Hotel Karmel in Herentals. Heeft iemand daar al een feest gegeven? Het interieur ziet er super uit, maar heeft iemand ook ervaring met het eten en de bediening daar?Alvast bedankt voor de reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-1-2013 7:45:33

caroline
huwelijksreis Italië
Als huwelijksreis zouden wij graag 2 nachten Rome, dan 2 nachten Venetië en dan een week ergens aan een Italiaans strand doorbrengen. Nu blijkt het niet zo simpel om van de ene plaats naar de andere te gaan. Je moet al echt met de trein, bus, ta...
Huwelijksreis Reacties: 8 28-1-2013 23:34:35

angelique
leegstaand pand/ vervallen fabriek/pretpark...
Beste mede bruid(egommet)jes, ik ben opzoek naar een vervallen pand, verlaten gebouwen... regio kortrijk iemand die mij kan helpen ? mvg
Locaties - Fotografie Reacties: 6 28-1-2013 23:02:54

Thomas
Rotnieuws... Zoektocht Nieuwe Fotograaf...!
Hoi, Zoals de titel al zegt hebben we rotnieuws moeten aanhoren! Een vriendin(= beroeps fotograaf) van mijn verloofde zou normaal de foto's nemen van onze trouwdag. Ze heeft ook de foto's genomen op het doopsel van ons dochtertje en deze waren super...
Fotografie Reacties: 12 28-1-2013 21:33:49

Debby
Huwelijksreis is gekozen!
Hey mede-bruidjes, de kogel is door de kerk en we hebben onze bestemming gekozen voor onze huwelijksreis. Wij gaan niet voor een luxe/zonnige huwelijksreis kiezen, maar hebben besloten dat we naar Lapland gaan. En daar onze droomreis beleven. Hu...
Huwelijksreis Reacties: 11 28-1-2013 21:31:36

diny
Imagine music - iemand ervaringen?
Hoi bruidjes en co Zijn volop aant zoeken naar een DJ en ben bij het googelen bij Imagine Music uitgekomen (DJ Thierry) Zijn opvattingen liggen volledig in onze lijn van denken, mr zijn er hier mensen die al ervaring met hem hebben of er al van geho...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 28-1-2013 21:06:01

An
kleur
Hallo, Welke kleur van schoenen zouden jullie nemen onder een rood kleedje die net onder de knie komt? Dank je wel
Kledij - Accessoires Reacties: 13 28-1-2013 20:05:31

jolma
Muur gezocht
Hallo, Wij hebben een specifiek idee voor onze uitnodigingen. Maar één probleem: we zoeken hiervoor een muur waar we mogen op schrijven met krijt of dus iemand die in zijn huis een grote schrijfmuur voorzien heeft in krijtverf voor ki...
Ideeën Reacties: 4 28-1-2013 19:58:31

Jessica
Wie nemen als getuige
Hoi bruidjes! Ik zit met een klein probleem.. Ik zou eigenlijk niet weten wie ik ga nemen als getuige..  Sinds ik bevallen ben, ben ik supergelukkig, ik ben al mijn zwangerschapskilo's (en meer) kwijt, ik ben supergelukkig met mijn vriend, mijn ...
Voorbereiding Reacties: 9 28-1-2013 19:46:19

Sofie
Misboekjes gezocht!
Best medebruidjes en gommen Ik ga stilletjes aan, aan ons misboekje beginnen.. Of zou toch al graag een poging tot doen..Wie mij daarbij wil helpen mag gerust haar/zijn/jullie misboekje doorsturen naar: special_thingske@hotmail.comOp die manier kan i...
Ceremonie Reacties: 10 28-1-2013 19:31:17

Joris
Landenbuffet
Hallo, Wat zijn jullie ervaringen met een landenbuffet? Wij trouwen op 01/06 en zouden voor ongeveer 110 personen een landenbuffet willen geven. In onze zaal hebben wij de keuze uit 3 standen. Maar ik lees op veel website dat er vanaf 100 personen 4...
Ceremonie Reacties: 4 28-1-2013 18:56:47

bella
Versieren enveloppes
Hoi, Wij willen van onze uitnodigingen iets speciaals maken en zijn daarom op zoek naar een manier om de enveloppen mooi te versieren. Ik heb hier op het forum al enkele ideetjes opgedaan zoals bvb. Lakzegels, sluitstickers, gepersonaliseerde stempe...
Uitnodigingen Reacties: 7 28-1-2013 18:39:13

Katja
kappers regio leopoldsburg
hallo, weet er iemand een kapster die ook make up doet in de regio leopoldsburg, ham, balen, beringen ofzo? toch alvast bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 28-1-2013 16:51:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...