Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nathalie
Tekst drukwerk: kan je dat in hun boeken kiezen?
Wij moeten nog gaan zien voor ons drukwerk (gaan het zelf niet doen, niet zo handig). Ik vroeg mij nu af of je bij een drukkerij binnenstapt en daar uit boeken een tekst kan kiezen of moet je direct zelf je tekst (uitnodiging, gedichtje, cadotip, ......
Andere Reacties: 1 27-3-2005 17:42:02

Nathalie
Ringen Wim Meeussen
Hebben er onder jullie jullie trouwringen bij Wim Meeussen gaan halen in Antwerpen? Wij gaan er volgende week heen, maar ik vroeg mij af hoeveel die ringen zouden kosten. Voor Wim zou het zonder steentjes zijn, maar ik wil er graag ééntje m...
Andere Reacties: 6 27-3-2005 17:38:23

fietje
Drukwerk-regio Brugge
Hoi iedereen,Wij gaan beginnen uitkijken voor ons drukwerk.Alles zelf in elkaar steken zie ik absoluut niet zitten.Zijn er mensen die bepaalde drukkers kunnen aanraden die prijs-kwaliteit uitstekend zijn?GroetjesSophie
Andere Reacties: 2 26-3-2005 16:36:04

Leen
uitwisselen trouwringen
Hallo, weet iemand een originele, romantische manier om ringen uit te wisselen tijdens onze wettelijke trouw. Wij trouwen enkel voor de wet.Groetjes!
Andere Reacties: 0 25-3-2005 16:33:30

Katie
schieting
Hallo wij zitten met een probleempje. Volgens mij eindigt het schieten bij de bruid, volgens mijn vriend bij de bruidegom. Wie weet wat wie van ons twee volgens de traditie gelijk heeft?
Andere Reacties: 1 24-3-2005 23:50:25

Leen
Me to You beertjes
waar vind ik een trouwkoppel Me to You beertjes? Liefst omgeving Hasselt.Groetjes!
Andere Reacties: 2 24-3-2005 11:20:36

Leen
dans met papa en mama
wie heeft een mooi liedje om de eerste dans met de ouders te dansen. Liefst iets emotioneel...
Andere Reacties: 2 22-3-2005 9:21:00

sarah
probleem met mijn moeder
heykes,ik zit namelijk met een groot probleem,mijn ouders zijn gescheiden, en allebei mijn ouders hebben een nieuwe partner gevonden; maar nu is het probleem mijn moeder haar vriend rudy heeft nogal een groot strafblad en kan nogal lastig doen als ie...
Andere Reacties: 2 22-3-2005 9:04:21

Tiziana
kosten
Hallo,Wij zijn van plan om in oktober 2006 te trouwen en ik begin nu al in paniek te geraken als ik bereken wat mij dat allemaal gaat kosten!!! Ik heb ongeveer 300 genodigden maar probeer hier en daar te schrappen (dit gaat moeilijk wat we hebben ee...
Andere Reacties: 11 22-3-2005 8:47:41

Isabel
Uitnodiging
Hallo allemaal,Binnen 75 dagen is het eindelijk zover, we zijn ondertussen druk bezig met de uitnodigingen. We zouden deze half april moeten versturen. Maar bij ons in Roeselare is het zo dat we pas 3 weken op voorhand het juiste uur voor de wettel...
Andere Reacties: 6 21-3-2005 18:21:34

Leen
kapper aan huis
wie kent er een kapper die aan huis komt regio Nieuwerkerken (bij sint truiden)
Andere Reacties: 2 21-3-2005 12:56:30

Nathalie
Hoeveel getuigen mag je hebben?
Weet er iemand of je meer dan twee getuigen mag hebben volgens de wet? Wij zouden er graag 4 hebben, maar mag dat wel, ook voor de kerk.Alvast bedankt. Nathalieken
Andere Reacties: 4 20-3-2005 8:52:12

Nathalie
Kapster aan huis, deel 2
Heeft er iemand ervaring met www.kapsteraanhuis.be / Nathalie De Bock? Alvast bedankt meiden. Nathalie
Andere Reacties: 4 19-3-2005 17:13:54

Nathalie
Kapster aan huis gezocht (regio Ninove/Aalst
Hallo,Kent er iemand kappers die aan huis komen en dan nog op een zaterdag? Ik zie het echt niet zitten om heel vroeg die zaterdag zelf bij de kapper te gaan. Het zou ook gemakkelijk zijn dat de hele familie dan thuis hun haar kunnen laten doen. Wij ...
Andere Reacties: 0 19-3-2005 17:07:09

Gaëlle
gasten
hoi!ik heb een probleem(pje): mijn zus (die ook mijn getuige is) wil op de trouw een aantal mensen uitnodigen die we écht niet graag mogen. wat nu gedaan? kan ik van mijn zus vragen dat ze die mensen niet vraagt? ze nodigt gelukkig ook een paar ...
Andere Reacties: 12 18-3-2005 15:56:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...