Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ruth
Trouwringen
Hallo! Wij zitten met een probleempje...Wij zijn aan het uitkijken voor onze trouwringen maar omwille van beperking van ons budget zouden we niet meer dan 100 euro willen uitgeven per ring (dus 200 per koppel ringen). Weet iemand van jullie een merk ...
Andere Reacties: 8 12-4-2005 17:43:55

julie
Hoe draag ik mijn sluier?
HoiOver 32 dagen trouw ik en zondag ll heb ik mijn haar eens laten doen zoals ik wil. Met zaols voorzien mijn sluier erop. Maar nu zei de kapper dat het zeer mooi zou zijn en terug in om de sluier voor mijn gezicht te dragen en op te tillen bij het ...
Andere Reacties: 3 12-4-2005 9:24:20

Sofie
juwelier regio Roeselare-Kortrijk-Tielt
hallo,kent er iemand een goeie juwelier in de regio R-K-T? Iemand die zelf juwelen maakt en dus niet alleen de traditionele merken verkoopt? Ik heb al een beetje een gedacht van wat ik wil van trouwring, maar heb het nog niet teruggevonden tussen de ...
Andere Reacties: 3 12-4-2005 9:05:01

Nathalie
Huwelijksmis ook al ga je niet 'veel' naar de kerk?
Wij gaan trouwen in oktober en hebben eind mei ons gesprek met de pastor. Ik ben daar nu al op van de zenuwen van, vooral voor die vragen die hij gaat stellen: waarom trouwen jullie voor de kerk en hoe beleef je je geloof. Hoe leg je uit dat je niet ...
Andere Reacties: 7 11-4-2005 20:28:23

Sophie
Huwelijksdag: hoeveel tijd spenderen?
Hallo iedereenIk zat vandaag te denken aan hoe ik het allemaal zal regelen op onze huwelijksdag.Het is voorzien dat mijn verloofde en zijn familie tegen 10h30 bij m'n ouders thuis zullen komen, om 11h00 vertrekken we richting stadhuis.'s Morgens ga i...
Andere Reacties: 2 11-4-2005 19:32:43

Jozefien
Dagindeling?
Op onze grote dag zitten wij met een groot gat tussen de kerkelijke plechtigheid (13u) en de receptie van het avondfeest (18u). De grote receptie (vrienden en collega's van de ouders, kennissen, buren, enz) begint om 15u. Dit valt op zich wel mee... ...
Andere Reacties: 5 11-4-2005 15:34:33

annelies
bloemen
hey,hoe lang op voorhand bestel je alle bloemen: bruidsboeket, versiering in de kerk en zo??liefs, annelies
Andere Reacties: 3 10-4-2005 16:51:20

kathleen
bedankjes ouders
Hallo,wij zijn nog op zoek naar een manier om onze ouders te bedanken. Onze tekst is al klaar maar daarnaast zouden we iets anders willen dan bloemen, spiegel of fles wijn. Iemand een ideetje?kathleen
Andere Reacties: 5 10-4-2005 13:40:27

greet
onze dj ligt ook vast
Gisteren ging ik naar het huwelijk van een collega in "Motel Beveren" en het was echt reuze.Heerlijk van eten en het was muziek op het avondfeest van studio "Partysound".Het moet gezegd worden van het avondfeest dat er enorm gedan...
Andere Reacties: 5 10-4-2005 12:19:23

Liesbeth
Bedankjes
Hoi allemaal,we zijn vandaag onze bedankjes gaan kopen. We hebben houten kistjes gekozen die we gaan vullen met hartensuikerboontjes. Nu ben ik nog op zoek naar een spreuk of zo die op dat kistje slaat zodat het toch een beetje een betekenis heeft....
Andere Reacties: 5 9-4-2005 23:25:17

Charline
bedankje bruidegom
Hallo iedereen ik ben op zoek naar een leuk cadeautje dat ik kan geven aan mijne toekomstige man. Heeft er soms iemand goeie ideetjes? En nog iets waar kan je ergens rode lopers huren voor de kerk en thuis?Dankuwel
Andere Reacties: 2 8-4-2005 23:11:42

Jozefien
tav NANCY Gospelkoor?
Hey Nancy,Ik wou gewoon s horen of je al iets meer wist van dat gospelkoor. Of ander tips voor een goed en betaalbaar gospelkoor?Bedankt bruidjes,Jozefien
Andere Reacties: 6 8-4-2005 11:30:19

Sophie
Hallo, heeft er nog iemand problemen dat hij zijn berichten niet kan lezen? ook al staat er dat je er bv 25 of 10 hebt?BedanktSophie
Andere Reacties: 3 8-4-2005 9:55:01

cindy
dringend voor wendy ivm bedankjes
Hoi wendy,Wat heb jij gekocht onderleggers, amai das wel origineel he. zou je daar wat meer uitleg over kunnen geven en waar je ze kan kopen grts 10.06.2006
Andere Reacties: 3 8-4-2005 7:48:20

annelies
bedankje getuigen
hallo!kopen jullie een bedankje voor de getuigen? Mijn zus is vorig jaar getrouwd en zij had niks voorzien voor de getuigen. Maar niks vind ik ook maar weinig... Geven jullie iets of niet en zoja, wat dan? Mss iets kleins, het is tenslotte de attenti...
Andere Reacties: 11 8-4-2005 2:17:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...