Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

nele
kerk brugge
hey enkele onderwerpen terug vertelt iedereen waar ze trouwen, wel wij trouwen ook in brugge maar weten nog niet welke kerk, iemand suggesties, we zouden liever een wat kleinere kerk hebben. We informeerden al voor het kerkje in hoeke bij damme, maar...
Andere Reacties: 4 3-5-2005 9:43:41

Sophie
Wat met bedankingswoord ouders?
Hallo iedereen,Ik zit met een dilemma: mijn schoonmoeder is ronduit een bitch 1ste klasse. Ze weigert ook maar 1 eurocentje in ons huwelijk te betalen maar eist wel dat wij gans haar kant van de familie uitnodigen (mijn vriend zijn ouders zijn gesche...
Andere Reacties: 7 3-5-2005 8:35:24

Inge
kindjes??
Hallo iedereen, ik heb 2 kindjes, 1 van bijna 3 jaar en 1 van bijna 5 jaar en zij zijn onze bruidskindjes. Maar nu zitten we met 1 probleem. We weten niet waar we de kindjes naar toe kunnen doen 's avonds tijdens het avondfeest. Familie en vrienden z...
Andere Reacties: 7 2-5-2005 14:47:34

ines
vervoer
hallo wij trouwen op 5 augustus 2005 en zijn op zoek naar een paardenkoets te huur weet er iemand waar we hiervoor terecht kunnen dank u
Andere Reacties: 8 2-5-2005 9:00:02

sofie
bedankingskes
Hallootjes, We zoeken nog een origineel bedankingske voor de getuigen en de ouders... iemand een ideetje? Er is al veel op het forum gesproken over een foto van het trouwkoppel, maar dit zien we niet zo zitten. andere ideetjes steeds welkom! Ook iem...
Andere Reacties: 8 1-5-2005 20:15:26

Phyllis
Memoire
Kan iemand mij helpen??? Een tijdje geleden bekende mijn vriend dat hij mij ten huwelijk wil gaan vragen maar dat hij maar niet weet welke verlovingsring hij moet kopen. Ik wil hem nu een beetje helpen door duidelijk te maken wat ik mooi vind en wat ...
Andere Reacties: 6 1-5-2005 8:59:07

Nathalie
Waar kan je je jurk achteraf laten kleuren/verven?
Weet er iemand waar je je kleed na de trouw kunt laten kleuren/verven? Ik zou graag van mijn jurk een baljurk laten maken achteraf. De verkoopster zei dat dit geen probleem zou zijn, het is uit zijde, maar wist mij niet te zeggen waar je dat kan late...
Andere Reacties: 1 30-4-2005 17:47:11

Vicky
Aankondiging Verloving
HalloSinds maandag ben ik verloofd (Joepie!). Zaterdag 14 mei zouden we dit officieel willen aankondigen aan mijn ouders. Hoe gebeurt dat? Heeft iemand een origineel idee? Is het de gewoonte dat je dan een geschenk afgeeft aan je ouders? Ik ben ...
Andere Reacties: 6 30-4-2005 16:10:05

Liesbeth
one -U2
Hey allemaal,wij zijn nog een liedje aan het zoeken voor onze mis. One van U2 vinden we een heel erg mooi liedje voor wat het reffrein en de melodie betreft, maar na enkele keren luisteren snappen we nog niet echt waarover het liedje precies gaat. En...
Andere Reacties: 3 29-4-2005 21:20:44

julie
fotolocatie brugge- oudenburg
HoiBinnen 15 dagen is het zo ver. Juist moeten we nog kijken waar we onze foto's zouden willen laten nemen. Iemand een idee? We trouwen in brugge en rijden dan naar oudenburg dus ergens daartussen of in brugge of in oudenburg. Zowel binnen als bui...
Andere Reacties: 1 29-4-2005 9:40:30

Tiziana
Aan Robben - dagplanning
Hallo,Ik ben ook van Maasmechelen!Ik zit met 1 probleempje, ik weet niet waar ik mijn foto's ga maken. zowel buiten- als binnenlocatie. Weet jij al waar je de foto's gaat nemen.Tiziana
Andere Reacties: 5 28-4-2005 7:42:34

Ingrid
eitjes in ruil voor mooi weer?! Deel 2!
Onlangs stond deze topic bovenaan het forum en ik heb er zelf ook in gereageerd. Aangezien er toch een aantal mensen in lijken te geloven, is het misschien een leuk idee, met alle bruidjes samen eitjes (of koffie) te brengen?Wat denken jullie?Groetje...
Andere Reacties: 17 27-4-2005 13:36:41

Gaëlle
romantisch hotelletje
hoi!de dag na mijn trouw in Kampenhout trouwt een vriendin van me in Brugge. Ik ben dus op zoek naar een romantisch hotelletje ergens in de omgeving van ofwel Kampenhout ofwel Brugge ... iemand tips? Liefst klein, charmant, ... heel erg dank!groetjes...
Andere Reacties: 6 27-4-2005 11:17:53

catherine
Dagplanning
Help,Ik twijfel voor mn dagindeling.Wij zouden ons burgelijk huwelijk om 11H plannen en dan een sandwich eten en de mis om 14h. Wie doet het anders, wat is het aangenaamste? Laat het weten.Thanx
Andere Reacties: 13 27-4-2005 11:05:43

sofie
trouwjurk
Hoi dames, Zaterdag is mijn eerste kies/pasbeurt in een bruidswinkel... Ben superzenuwachtig. Ik hoop echt dat ik met zo'n kleed sta en ik iets moois en betaalbaars vind... Kan iemand wat ervaringen wisselen? Hoe gaat het er zoal aan toe? Ga met mijn...
Andere Reacties: 10 26-4-2005 19:18:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...