Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nancy
Tof idee voor 's avonds ?
Hallokes,Heeft er iemand van jullie een tof idee dat we zouden kunnen uitwerken voor 's avonds tijdens het dansfeest? Onze beide families zijn nogal vrolijke mensen en maken graag ambiance.Wij zouden graag iets speciaals willen doen (muziek, spellet...
Andere Reacties: 3 5-4-2005 19:57:46

fietje
Sluier of niet?
Gisterenavond moesten we bij mijn toekomstige schoonouders gaan eten. Mijn aanstaande zijn moeder toverde plots met grote trots haar sluier boven van haar huwelijk. Ze vertelde me dat het in hun land de traditie is dat hun kinderen die trouwen of de ...
Andere Reacties: 7 5-4-2005 12:11:30

Sophie
Ringen
Dag iedereen,Heeft er iemand van jullie leuke ideetjes voor de ringen tijdens de mis.Op een schaaltje of op een kussen vind ik maar niets.Alle ideetjes zijn welkomByeSophie
Andere Reacties: 26 5-4-2005 9:57:18

Tine
Paniek bruidegom
Hallo,Wij zijn vandaag eens gaan kijken voor een kostuum voor mijn vriend. Dat deden we in de Wellens in Herentals. Er waren wel mooie kostuums, maar de prijs viel wel dik tegen. Wij zijn helemaal niet van plan om zoveel geld te geven aan een kostuum...
Andere Reacties: 7 4-4-2005 18:06:54

Sophie
Tav Vanessa
Eens checken of ik nu Fietje of Sophie ben hé...
Andere Reacties: 1 4-4-2005 9:25:18

annelies
aanspreektitel op de enveloppe
Hey!Het kan gek klinken, maar ik vroeg me af welke aanspreektitel je het best gebruikt bij het versturen van de trouwkaarten. Mijnheer en mevrouw of afkortingen of De heer en Mevr. ??Liefs, annelies
Andere Reacties: 2 3-4-2005 17:05:47

fietje
Ringen Wim Meeussen
Hallo iedereen,Ik heb een vraagje voor degene die effectief een ring hebben gekocht bij Wim Meeussen.Stel dat mijn vriend & ik hierin niet overeen komen, kan je dan elk apart een ring kopen of worden ze in duo verkocht???Onze smaken verschillen n...
Andere Reacties: 2 2-4-2005 21:03:47

Nancy
Nog 3 maanden te gaan ...
Hallo,Pas vandaag ben ik mij beginnen te beseffen dat wij nog maar 3 maanden te gaan hebben voor onze trouwdag (09/07/2005). Iedereen vraagt of ik zenuwachtig ben of zo maar eigenlijk ben ik dat niet. Had je mij diezelfde vraag verleden jaar gestel...
Andere Reacties: 13 1-4-2005 22:18:16

Nathalie
Tekst uitnodiging: kent er iemand volgende tekst?
We zijn deze week uitnodigingen gaan uitzoeken en hebben heel wat kaartjes en tekstjes bekeken. Ik ben in één van die boeken hele leuke tekstjes tegengekomen, maar heb het echter niet genoteerd en weet het nu niet goed meer. Kent er iemand ...
Andere Reacties: 4 1-4-2005 21:53:37

Els
nog precies één jaar
Hey,vandaag nog precies één jaar voor onze grote dag... maar ik vind dat alles zo tergend langzaam gaat... het meeste is al allemaal geregeld, onze uitnodigingen zijn zelfs al half in elkaar geknutseld, ons misboekje is quasi af... meer kun...
Andere Reacties: 7 1-4-2005 7:57:05

fietje
huilen tijdens de trouwbelofte: help!
Hoi iedereen,Zoals een paar andere meisjes hier op de website ben ik bezig met de trouwbelofte. Ik wil ook niet dat mijn vriend dit op voorhand hoor!Maar als ik het mezelf luidop hoor zeggen begin ik bijna te huilen. Ik ben doodsbang dat ik m'n emoti...
Andere Reacties: 5 31-3-2005 20:20:59

Gert
aan Suzy ivm Outfort
Hey Suzy,Het zou fijn zijn als je ons na je huwelijksdag even liet weten hoe het is geweest in het outfort ! Welke DJ nemen jullie dan ? Iemand uit Antwerpen ? En wat het dansen betreft : in outfort zitten de gasten in verschillende delen van de zaal...
Andere Reacties: 1 31-3-2005 14:50:13

cindy
fotografen
hallo iedrdeen die met de zenuwen zit of niet.ik heb eens een vraag, weet er iemand van jullie ne goeie fotograaf en redelijk van prijs.wij komen zelf van antwerpen maar de fotograaf mag van overal komen zenne zolang hij maar op tijd is die dag :-)))...
Andere Reacties: 5 31-3-2005 13:55:25

Valerie
bellenblazer
Heeft er iemand enig idee waar je leuke bellenblazers kunt kopen. Bij voorkeur in de vorm van een vogeltje. Ik zou dit geven aan de bruidskindjes bij het naar buiten komen van de kerk.GroetjesValerie
Andere Reacties: 2 31-3-2005 13:06:33

sandy
ringen rechts of links
hallo,weten jullie aan welke hand je je ring moet dragen rechts of links? waarmee heeft dat te maken? of mag je dit zelf kiezen?groetensandy
Andere Reacties: 10 31-3-2005 13:00:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...