Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sophie
Tav Kathy die trouwde op 18/09/2004
Hoi Kathy,Ik heb je proberen te mailen op je hotmail. Bericht keert echter terug. Kan je es contact met me opnemen?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 0 1-3-2005 14:45:37

julie
gelnagels regio brugge
HoiIk had graag de avond voor de onze trouw 14/05/05 gelnagels laten plaatsen een beetje in de stijl van mijn kleed. Weet er iemand een goed adres regio brugge en mocht het eventueel mogelijk zijn iemand die naar huis komt.Alvast bedankGroetjes Julie
Andere Reacties: 5 28-2-2005 21:32:29

catherine
muziekgroep
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een zanger(es)/duo/koor die de liedjes die ik in mijn hoofd heb zou kunnen zingen tijdens de mis. Er zitten veel franse nummers bij, engelse... On huwelijk gaat door in Waasmunster. Thanks
Andere Reacties: 4 27-2-2005 18:01:59

catherine
muziekgroep
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een zanger(es)/duo/koor die de liedjes die ik in mijn hoofd heb zou kunnen zingen tijdens de mis. Er zitten veel franse nummers bij, engelse... On huwelijk gaat door in Waasmunster. Thanks
Andere Reacties: 2 27-2-2005 18:01:50

Nancy
fotograaf omgeving dendermonde
Hallo,Wij trouwen op 05/08/2005 en zijn nog op zoek naar een fotograaf die mooi werk kan leveren voor een aangename prijs. Zijn er eventueel mensen die iemand kunnen aanbevelen, eventueel in bijberoep ofzo.Alvast bedankt,nancy
Andere Reacties: 3 27-2-2005 15:00:39

Tine
huwelijkslijst
Hallo,Wij zijn niet van plan om een huwelijkslijst te leggen in een winkel (omdat wij al een hele tijd samen wonen, en dus al alles hebben).Wij vragen dus aan onze gasten geld.Maar... mijn zus wil liever iets tastbaars geven. (zodat ik een blijvende ...
Andere Reacties: 5 25-2-2005 17:23:14

sofie
annulatieverzekering
Hallo, Ik lees hier op een paar websites dat het aangeraden is om een annulatieverzekering te nemen voor de trouwdag. Weet iemand hier meer over? Waar kan je dat nemen, hoeveel kost dat, is dat echt nodig?groetjes,sofie
Andere Reacties: 6 23-2-2005 19:49:44

Sophie
Probleem getuige: help!
Hallo iedereenHeb een vraagske: binnen een paar weekjes gaan wij ons huwelijk voor de wet gaan regelen.Moet je dan al de namen van de getuigen opgeven? 't Probleem is dat ik eerst niet wist of ik 1 bepaalde vriendin ook zou vragen als mijn getuige. ...
Andere Reacties: 4 22-2-2005 10:23:17

An
datum
Trouwt er eigelijk wel iemand op 13 augustus 2005?Blijkbaar trouwt iedereen in juni of juli.
Andere Reacties: 15 21-2-2005 22:43:44

Ingrid
misteksten in het Frans
Hallo iedereen, Ik ben dringend op zoek naar misboekjes in het Frans of sites waarop teksten voor een huwelijk staan in het Frans. Wij trouwen binnen 3 maanden en wouden eerst onze mis vertalen, maar uiteindelijk is het gewoon makkelijker oorspronkel...
Andere Reacties: 6 21-2-2005 15:21:39

Cindy
Huwelijkskaars
Hoi,Weet er iemand waar we aan een huwelijkskaars kunnen geraken (regio Gent)?
Andere Reacties: 3 21-2-2005 12:52:18

Maud
alternatieven voor holebi-huwelijk
Zijn hier nog holebi-koppels die willen trouwen? Hoe pakken jullie alles aan? Wij willen er een groot avondfeest van maken met familie en vrienden, zonder echt de traditionele toer op te gaan. Maar da's niet zo evident.. Waar vinden we bv. een leuke ...
Andere Reacties: 5 21-2-2005 11:03:34

Sophie
Hoelang op voorhand met misboekje starten?
Hallo iedereen,Binnen een paar maand trouwen wij en de meeste dingen liggen reeds vast.Ik vroeg mij echter af hoelang op voorhand je aan je misboekje moet beginnen?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 6 18-2-2005 20:15:36

Katrien
Tekst voor op gastenboek
Hallo, ik heb deze middag een gastenboek gekocht en nu zoek ik nog een leuk tekstje om de mensen vriendelijk te verzoeken om een boodschap(je) te schrijven..Heeft er iemand originele id-en.ThankxKatrien21.05.05
Andere Reacties: 0 17-2-2005 20:50:25

katleen
dj partysound(website)...voor Tania
hey,Wij gingen gisteren voor ons huwelijk bij partysound alles vastleggen.Daar vertelde hij ons dat er nu ook een kleine website van hem bestaat. partysound.ignuz.com. Dit wilde ik graag aan jou laten weten, Tania.Hoever ben je intussen?Groetjes.
Andere Reacties: 7 17-2-2005 20:34:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...