Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Hilde
AAN FIEKE - VAN LOOCK
Hoi Fieke, Van Loock is gelegen te Zandhoven, Langestraat 49-51 en is ook makkelijk te vinden, is gelegen op de grote baan. Groetekes en nog veel plezier met de voorbereidingen. Hilde
Andere Reacties: 1 13-1-2005 12:58:09

Hilde
AAN MIEKE
Hoi Mieke,Bedankt voor je reactie. Das goe, mijn schoentjes kwamen ook bij van Loock. Daar hebben ze nogal een keuze hééé. Wat je wel moet doen, loop ze al een paar dagen op voorhand in, zo bespaar je zere voeten op de dag zelf. Dat ...
Andere Reacties: 1 13-1-2005 8:23:44

Els
bruids-ijstaart
Hey,ik ben op zoek naar plaatsen informatie om een bruids-ijstaart te laten maken. liefst in het Antwerpse, misschien een idee over de prijs ook?? bedankt,Els
Andere Reacties: 3 12-1-2005 17:07:52

tony
limousineverhuur
www.gjpantheralimoservice.bezonder twijfel de goedkoopste...0475 86 52 21
Andere Reacties: 0 12-1-2005 16:46:57

Micheline
locatie trouwfoto's
hallograag een paar ideetjes van locaties voor onze trouwfoto's.Wij trouwen op 25 juni 2005groetjes
Andere Reacties: 2 12-1-2005 16:43:21

Hilde
AAN ALLE TOEKOMSTIGE BRUIDJES
Ik wil iedereen succes toewensen met hun voorbereidingen en geniet ervan. André en ik zijn zaterdag getrouwd. Het was een FANTASTISCHE dag. Laat het weer jullie dag niet verknallen, bij ons was er af en toe regen met hier en daar wat zonneschi...
Andere Reacties: 5 10-1-2005 13:27:00

claudine
TAFEL BRUID EN BRUIDEGOM
help!!!wie komt er aan de tafel te zitten van de bruid en bruidegom;volgens mij ouders broers en zussen en die hun kinderen...maar dan zijn we met zo een 33 personen... is dat niet een beetje veel??? hoe los ik dat op zonder problemen??ik ben bezig m...
Andere Reacties: 11 9-1-2005 23:10:45

Nathalie
Kostprijs trouwjurken
Wie kan me helpen? Er zijn zo veel mooie jurken, maar ja, is dat binnen mijn budget. Weet er iemand hoeveel ik moet rekenen voor een jurk van Cymbeline, Justin Alexander, Sincerity en Le Chapeau (eigen creaties)?Alvast bedankt voor jullie hulp. Natha...
Andere Reacties: 11 9-1-2005 21:34:16

Cindy
feestzaal
Hallo, wij trouwen in juni 2006 en zijn op zoek naar een feestzaal; we hebben er drie gevonden die ons aanstonden, De E10 Hoeve in Brecht, Afspanning De Jachthoorn in Kontich en Het Molenhuis in Vremde. Heeft er iemand hier al geweest of er zijn trou...
Andere Reacties: 3 9-1-2005 20:07:33

Nathalie
Kasteel van Lebbeke
Hallo,Misschien is dit reeds gepost, maar heeft er iemand ervaring met Kasteel van Lebbeke als feestzaal? De feest zou in het koetshuis doorgaan, maar ik vind hiervan niet echt foto's op internet of de trouwboekskes. Is dit een mooie zaal? Bedankt vo...
Andere Reacties: 5 6-1-2005 19:08:40

Rebecca
taartkoppeltje
Dag allemaal,binnen 5 maand is de grote dag er! Ik ben nu op zoek naar een koppeltje voor op de bruidstaart.Ik ben al in de Ava gaan kijken maar dat was niet echt iets voor ons, heeft nog iemand ideetjes waar ik zo'n koppeltjes kan vinden?Alvast beda...
Andere Reacties: 4 6-1-2005 17:57:03

karen
Kleed te koop
Hallo, Mijn mama wil haar suitekleed verkopen. We trouwden vorige zomer. Het is een groene (zacht groen) rok met een klein sleepje en een groene bijpassende top. We kochten het bij E&R te Beverlo. Het is van het merk Mathyro en werd gemaakt door...
Andere Reacties: 3 6-1-2005 17:03:45

Cami
Locatie foto's regio Aalst-Dendermonde
Hallo iedereen,ik ben ideeën aan het verzamelen voor onze huwelijksfoto's. We trouwen in Wieze, dus zoeken we in de brede regio Aalst-Dendermonde. We zijn op zoek naar zowel een buiten- als een binnenlocatie (you never know).Alvast bedankt!
Andere Reacties: 5 6-1-2005 14:13:37

Mieke
Help! Loslopende schoonmoeder in spé!
Hallo,nog een halfjaartje en dan ist zover. Maar er moet ondertussen nog een huis worden in orde gebracht en ne trouw worden geregeld. Eén probleem: schoonmoeder in spé. Die komt zich met alles moeien in dat huis (= huurhuisje). Het huis he...
Andere Reacties: 2 5-1-2005 21:16:20

liesbet
DJ Partysound
Hoi,Wij denken er aan om dj partysound te contacteren voor onze trouwfuif. Zijn Q-music/donna genre zal bij de meeste van onze gasten wel in de smaak vallen. Er is echter ook een redelijk grote groep van stubru-aanhangers. Bovendien zijn we ook niet ...
Andere Reacties: 0 5-1-2005 15:19:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...