Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Els
moderne Engelse wals
Hey,kent er iemand van jullie een MODERNE Engelse wals, we hebben ons al kapot gezocht, maar ofwel is het een ouderwetse tot en met, ofwel is de tekst compleet niet gepast... ofwel blijkt het toch een vlugge wals te zijn... alle tips zijn welkom!!
Andere Reacties: 6 17-3-2005 21:21:27

Valerie
schieting
Hallo,Ik heb nog een vraagje. Wij doen een schieting een week voor onze trouw(net op mijn verjaardag). Op de dag zelf zijn we met 148 genodigden. Op de schieting vragen we helemaal niet zoveel mensen hoor. Gelukkig wonen sommigen een eindje van ons, ...
Andere Reacties: 10 17-3-2005 17:13:00

Valerie
aperitiefhapjes
Hallo, Hebben jullie misschien nog ideetjes voor leuke aperitiefhapjes. Een collega van me zal de aperitiefhapjes maken, maar ik moet hem wel een lijst bezorgen met wat. De hapjes kunnen in de feestzaal niet verwarmd worden, dus het zullen koude hapj...
Andere Reacties: 6 17-3-2005 16:16:03

Sophie
Het komt dichterbij!
Hoi meiden,De lente is in aantocht! De eerste huwelijken komen eraan. We delen hier uiteindelijk veel met elkaar op dit forum.Ik vroeg mij af wanneer welk bruidje precies trouwt!Zo kunnen we via dit topic dit misschien wat bijhouden.GroetjesFietje
Andere Reacties: 58 16-3-2005 15:36:26

Katrien
openingsdans
Hoi meiden,ik weet dat deze vraag reeds verschillende keren voorkwam maar omdat er toch een aantal 'nieuwe' bruidjes aanwezig zijn, zou ik nog eens vragen voor welke openingsdans jullie kiezen? (aangezien wij nog steeds aan het twijfelen zijn).Bedank...
Andere Reacties: 13 16-3-2005 15:27:01

Els
Vraagje aan Vanessa
Hey Vanessa, ik zag in één van je berichtjes dat je iets speciaals uit oostende had met beeld en muziek. Nu denk ik dat ik weet wat je bedoelt, maar ik zal er hier niet té veel woorden aan vuil maken om misschien niet iets te verklapp...
Andere Reacties: 7 15-3-2005 13:12:13

Isabel
Ringen
Hallo,Wij trouwen op 4 juni, een tijdje geleden gingen we onze ringen bestellen. Mijn vriend en ik kwamen qua smaak niet onmiddellijk overeen dus gaf ik hem zijn zin. We namen de ringen met onze vingerafdrukken. Maar nu de tijd nadert om onze juis...
Andere Reacties: 9 14-3-2005 22:26:59

Nathalie
Justin Alexander
Hallo meiden,Ik heb ondertussen mijn jurk al, maar zoals iedereen begin je dan na een paar weken te twijfelen, heb ik wel de juiste keuze gemaakt. Dat gaat dan wel over bij de 2e pasbeurt. Wat ik wou vragen, weten jullie hoeveel een jurk van Justin A...
Andere Reacties: 2 13-3-2005 10:33:39

Tanja
t.a.v Sandy
hoi sandy,ben mijn bruidskleedje ook zoals jij bij jagre gaan kopen,dus ik ben ook bij de uitzonderingen maar ben daar heel blij mee Groetjes Tanja
Andere Reacties: 7 12-3-2005 12:46:51

Sophie
Hoelang op voorhand voor drukwerk kijken?
Hallo allemaal,Binnen een paar maandjes is het eindelijk zover voor ons.Momenteel liggen alle voorbereidingen wat stil: we hebben onze feestzaal, de dj, de fotograaf, ceremoniemeester & wagens, live muziek, mijn bruidsjurk.Ik vroeg mij nu wel af ...
Andere Reacties: 5 11-3-2005 19:55:06

Sophie
wie heeft jurk linea raffaelli?
Hoi iedereen,Ik vroeg mij af wie er van jullie allemaal een jurk heeft van Linea Raffaelli?!?Als ik de meeste toekomstige bruidjes in mijn omgeving hoor, kiezen ze bijna allemaal voor een jurk van Rembo.Ben eens benieuwd welke keuze jullie allemaal m...
Andere Reacties: 47 11-3-2005 19:53:24

sofie
trouwlocaties
Hallootjes,We zijn op zoek naar locaties voor foto's (binnen en buiten) in de ruime regio van Puurs - Londerzeel. Iemand ideetjes? Sofie
Andere Reacties: 0 10-3-2005 19:46:32

ilse
Bekendmaking 'Wij gaan trouwen'!
Wij gaan trouwen op 28-06-2006. We hebben de feestzaal, welke zeer gewild is bij ons in de regio, al vast moeten leggen! Omdat er ook andere dingen geregeld moeten worden willen we onze trouwplannen zo snel mogelijk bekend maken op een originele mani...
Andere Reacties: 4 10-3-2005 17:27:00

Isabelle
leuke plaats voor foto's
Hoi iedereen,we zijn op zoek naar een geschikte lokatie om foto's te nemen, liefst in de omgeving van Kortrijk-Waregem-Tielt.Wie kan ons helpen aub ?Alvast bedankt.Isabelle(nog 115 dagen)
Andere Reacties: 2 9-3-2005 16:10:44

Beesje
ENJOY ????
Studio ENJOY? Wij vinden dat hij een goed prijs heeft maar is hij ook goed. Wij zoeken iemand die zich richt naar de dansvloer. Hij moet er het volk kunnen ophouden. Geven jullie me raad. Merci
Andere Reacties: 3 8-3-2005 19:29:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...