Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Elke
Rozenblaadjes + mandje
Hallo, ik trouw binnen 18 dagen op 28 mei en ben dringend op zoek naar rozenblaadjes en een mandje om deze in te doen.( voor m'n bruidsmeisje)Wie weet waar ik deze kan kopen of het mandje ??? ( Liefst provincie Antwerpen )En weet je dan ook toevallig...
Andere Reacties: 7 10-5-2005 19:48:54

Elke
HELP !!! ZENUWEN !!!
HELP !!!Binnen 18 dagen is het zover, dan is het onze grote dag.Ik zit vol met zenuwen...Nog zoveel kleinigheden die in orde gemaakt moeten worden dat ik er zot van wordt.O.A.: verkeersborden aanvragen om voor de deur te zetten zodat er parkeerplaats...
Andere Reacties: 7 10-5-2005 19:44:53

Ruth
instrumentaal intredelied
hallo iedereen!Ik ben op zoek naar een mooi instrumentaal intredelied om de kerk binnen te gaan. Heeft iemand een voorstel?? Of iets wat jullie zelf gebruiken?bedankt!!Ruth 10/09/2005
Andere Reacties: 6 10-5-2005 18:53:04

cindy
getrouwd zijn
Hallo iedereen,ik was zo aan het denken, voor dat iedereen trouwt zitten we hier dagen en maanden op deze site.Maar eens die dag gepaseert is dan komen we niet veel meer piepen.Dus wou ik vragen aan alle koppels die al getrouwd zijn of nog moeten tro...
Andere Reacties: 6 10-5-2005 11:07:20

Vicky
Thema van onze trouwfuif
Dag bruidjesHet is beslist, we geven een trouwfuif ipv een traditioneel feest. Meer nog, we geven een dansfeest met thema. Alleen weten we nog niet welk thema. Dit zijn al mogelijke kanshebbers:* Polé Polé (zuid-Amerikaans)* Afrikaans* L...
Andere Reacties: 3 9-5-2005 16:27:02

Sophie
Hoofgerecht tijdens avondfeest
Hoi iedereen,Ik probeer het topic te openen hier een beetje onder van een zekere Koen maar dit lukt mij niet. Ik ben wel benieuwd wat iedereen als hoofschotel zal nemen. Wij moeten binnenkort kiezen dus ik hoop wat inspiratie op te doen.GroetjesSophi...
Andere Reacties: 12 8-5-2005 17:52:12

Anne
waar vind je ergens mooie dassen voor trouwkostuum - regio Diest
Mijn vriend heeft een kostumm van Cosmo. Hij zou daar een mooie das + identieke stoeverke moeten op vinden, maar bij Cosmo vinden we ze niet zo mooi en bij Wilvorst vinden we ze ook niet zo tof. Heeft er iemand nog adressen waar we deze kunnen vind...
Andere Reacties: 2 8-5-2005 17:01:54

Véronique
haarkam/klem
ik trouw op 12 augustus en ben nog dringend op zoek naar een haarkammetje/klem bezet met witte rozen en eventueel pareltjes. Iemand een idee waar dit te vinden is in België?
Andere Reacties: 3 8-5-2005 16:43:17

Vicky
Dansfeest
Hallo allemaalHeb gisteren voor de eerste maal een gesprek gehad met mijn vriend over hoe we de trouw zien. Blijkt dat dat nogal anders is, ik zie het nogal traditioneel, en hij wil een dansfeest (liefst met een thema, zoals een Pole Pole feest of zo...
Andere Reacties: 4 8-5-2005 10:54:33

davine
bedankig voor kindjes
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar bedankingen om an de kindjes te geven die aan de kerk een bloemetje afgeven. Liefst iets die zowel voor jongens als voor meisjes kan en ook voor kleintjes en voor wat ouderen.Alvast bedankt Davine
Andere Reacties: 6 7-5-2005 19:10:55

Tine
Bloemen en corsages
Hallo,Wij vragen ons af hoe het zit met de corsages... Wie moet dat allemaal dragen ? Mannen, vrouwen, getuigen ???Wie weet hier een antwoord op ?Bedankt !
Andere Reacties: 5 6-5-2005 17:33:59

Koen
hoofdgerecht
Hallo iedereen,Wij zijn onze menu aan het samenstellen, maar zijn nog op zoek naar een hoofdgerecht. In de voorbeeld menus van onze feestzaal vinden we niet echt onze goesting. Wat geven jullie als hoofdgerecht?Groetjes,Jessy
Andere Reacties: 0 6-5-2005 16:30:28

Joke
Foto's van kapsels
Hey iedereen. Kan iemand mij eens zeggen waar ik foto's vind van kapsels voor mijn trouwdag? Ik vind ofwel enkel retrokapsels ofwel net niet dat wat ik wil.Mijn (supersteile) haar valt tot halverwege mijn rug en ik zou het speels willen opsteken me...
Andere Reacties: 6 6-5-2005 14:24:32

Michele
Speech
Beste trouwertjes,Ik zou graag een speech geven op het avondfeest om mijn ouders, schoonouders en naaste familieleden te bedanken, alsook mijn vrienden. Maar ben niet sterk in het schrijven ervan. Kan iemand mij helpen??Nog 121 daagjes...
Andere Reacties: 1 4-5-2005 8:50:08

Ingrid
Liedjes voor aan tafel gaan
Hallo,Wij gaan voor het aan tafel gaan liedjes gebruiken die iets te maken hebben met de mensen die aan die tafel zitten. We hebben bv vrienden van het voetbal, daar gebruiken we We're gonna win van Bryan Adams, voor de eretafel zetten we We are fami...
Andere Reacties: 3 3-5-2005 16:08:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...