Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben caroline geboekt voor in onze trouwmis op 4 juli. Je moet maar eens zien op de website www.sharpthree.be .Caronine is van Waarschoot.GroetjesKimberly
Hey,Wij zijn op 22 juni getrouwd in Lovendegem en wij hadden Christophe Versaevel van elmevents. Een groot succes! Vrienden en familie spreken er nog steeds over. Het is een jonge gast uit Lochristi die akoestische gitaar speelt. Je kan ook eens een kijkje op zijn website nemen (elmevents.be). Wij zijn eens langsgeweest voor wat informatie en hij heeft zo'n goed uur voor ons zitten spelen. Wij waren alleszins direct verkocht!Nog veel succes met je voorbereidingen!Groetjes Mioe22-06-2007
Kijk eens op www.chelsy.be (ook te zien op trouwen08 te Brugge op 12/13 en 14 oktober) of Annelies Verhaeghe van Knokke. Veel suc6!!
Ik heb het al een paar keer laten vallen op dit forum... www.davidenkoen.net Piano en gitaar en twee fantastische stemmen met een uitgebreid repertoire.Echt mooi... en je mag op een repetitie zeker eens komen luisteren na afspraak...Veel succes met het zoeken naar de geschikte muziek voor jullie viering :-)Lien x16.02.2008
Wij zijn getrouwd op 22 juni 2007 en tijdens onze trouwviering hadden wij de zangeres Cheeru met haar pianist...Cheeru zingt bij Scala...Heel professioneel dus...We mochten ook zoveel liedjes kiezen als we zelf wilden en ze werkt niet met een vaste lijst waaruit je moet kiezen...Eigenlijk mag je alles kiezen wat jij wilt!!! Dat is ook niet bij iedereen het geval...Van materiaal brengen ze alles zelf mee en je hoeft je in niets zorgen te maken...Ze is helemaal niet duur en het was echt prachtig...Ik heb enkel positieve reacties gekregen over haar...Neem eens een kijkje op haar sitewww.cheeru.be Groetjes,Lieke
Hallo Sofie,ik ben zelf professioneel muzikante en werk als begeleidster (piano of orgel, afhankelijk van de plaats)voor huwelijken vast samen met zangeres. Voor meer inlichtingen mag je me gerust contacteren op tantrijn@hotmail.com.Mvg,Sanderijn
Beste,Bij all party events vindt u verscheidene bekende en minder bakende kerk zangers en zangeressen.Op aanvraag kunnen zij u de diverse mogelijkheden voorstellen.U vindt aale gegevens terug op www.allpartyevents.be Veel succes
Hi,anders moet je me eens contacteren op vanessa.loncke@telenet.begroetjes,Vanessa (backing vocal Kate Ryan)Tim (pianist Roxanne)
Beste,Wij zijn met een groepje van 6 mensen die je huwelijksviering kunnen opluisteren.Ons repertorium bestaat uit hedendaagse liedjes van diverse genres.Interesse?U kan mij contacteren op 055/31 36 16Christine Vandenabeele