TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annelies
27-7-2012
|
5-3-2012 10:47:29
Wij hebben momenteel: - intrede suite - intrede bruid - Tussenzang (na eerste lezing denk ik ongeveer) - Lied bij ondertekenen huwelijksregister - Uittrede
5 dus. Maar wij laten onze getuigen aan het woord en wij hebben onze geloften zelf geschreven (of gaan dit toch doen :)) en als we dan ook nog zoveel liedjes erin gaan steken dan gaat het wel heel lang duren. Ik vind ook dat er soms teveel liedjes in een viering gestoken worden .Ik vind dat dan altijd zo een 'dood' moment (als het niet gepast is op dat moment binnen de viering). Een paar krachtige liedjes op de juiste momenten is beter dan na elke tekst de viering te onderbreken voor een liedje (persoonlijke mening).
|
|
tima
8-9-2012
|
5-3-2012 11:00:36
ik heb intredelied (hier kan het ook 2 liedjes zijn tezien welke dat ik ik kies en hoelang de liedjes zijn) -vergevingsmoment -1ste lezing (kort liedje) -tekenen register -offergang -communie -uitrede
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
5-3-2012 11:46:02
Ik heb gisteren mijn gelofte geschreven :-) ineens lukte het :-) Ook heb ik onze liedjes (buiten de intrede en uittrede) ingekort dus het gaat om verkorte versies van max. 2min, dat zal toch niet té lang zijn denk ik...
|
|
Evelien
1-9-2012
|
5-3-2012 12:26:28
Heyhey,
Wij hebben:
* Intredelied (meer dan 5 min lang dus 1 is voldoende voor suite + bruid :-)) * Lied na de 1ste lezing * Lied tijdens het ondertekenen van het huwelijksregister * Offerandelied * Communielied * Uittredelied
6 dus :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
5-3-2012 13:54:06
Wij hebben exact hetzelfde als Evelien: 6 liedjes en ook op bovengenoemde momenten in de viering.
Groetjes, Lindsy
|
|
sanderijn
|
5-3-2012 14:47:18
Hallo, in de trouwmissen die ik speel is het gewoonlijk als volgt: intrede, tussenzang (na 1ste lezing), offerande, communie, tekenen huwelijksregister en uittrede. Op verzoek van het koppel kan er ook nog altijd ergens een nummer tussenin (bijvoorbeeld na een bezinningstekst). Succes ermee! Sanderijn
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
5-3-2012 14:49:00
@ Evelien & Lindsy: wanneer spelen jullie het offerandelied? Voor of na het Onze Vader? (als ik mij niet vergis: dit is toch als ze met mandjes rondkomen niet?)
|
|
Bart
11-5-2012
|
5-3-2012 18:00:41
Zaterdag toevallig een gesprek met de Pastoor gehad waar dit ter sprake kwam. 5 liedjes is gangbaar. Ook gaf hij het advies om de liedjes vooral niet de lang te laten duren ( om intrede en uittrede na ) omdat mensen dan inderdaad gaan praten o.i.d. Voor jezelf zijn de nummers misschien heel speciaal maar anderen hebben er minder mee.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
5-3-2012 19:24:42
Hey Stefanie,
Tijdens de offerande worden het brood en de wijn naar voren gebracht. Dit zit bij ons een hele eind voor het Onze Vader, nl net na de voorbeden.
Toen de priester dit nakeek, heeft hij er niets op gezegd, dus vermoed dat dit wel de juiste plaats was ;-).
Groetjes!
Evelien
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
5-3-2012 20:50:46
@ evelien: aha ok :-) (kmoet precies eens dringend mn eucharistie bijschaven :-D) hmm... kdenk nie da kdaarvoor ook nog een liedje ga voorzien wordt er bij jullie rondgegaan met een mandje? (k heb dat eigenlijk nog nie besproken met mn pastoor, aangezien we ook betalen voor de mis weet k nie wat de gang van zaken zijn...)
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
5-3-2012 21:51:48
Hey Stefanie,
Hier zit de offerande tussen de voorbeden en het gebed over de gaven, een heel eind voor het Onze Vader. Ik denk dat er bij ons wordt rondgegaan met een mandje maar ben niet zeker. Das nog een vraag die we op de ondertrouw moeten stellen :-)
Groetjes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|