Terug naar overzicht
hallo ik had eerst leona lewis, met footprints in the sand! maar ben veranderd van gedacht en nu is het River flows in you van de film twilight!groetjes
Wij nemen als openingsdans wsl ook Do...maar 'Angel by my side'...River flows in you is héél mooi...en gaan wij mss ook gebruiken als algemene intrede gemeentehuis (wij trouwen niet voor de kerk)...dus gewoon als achtergrondmuziek terwijl iedereen plaats neemt en wij binnenkomen :-).groetjes
Hoi Tinneke,Heaven van Do is zooooooooooo een mooi liedje.Zelf zullen wij in de kerk bij het ondertekenen het liedje Angel by my side nemen van Do, ook zoooooo mooi hé :-) hihi...Wat ik wel tof vind als intredelied is: the dixie Cups - Chapel of LoveGroetjes
Hey,wij nemen als intredelied in de kerk: Pachelbel's canon in D Major (Romantic Modernized Version) op 1min 52 begint het wat harder en wat vrolijker en dan zou ik de kerk binnen komen,wij vinden dit echt een mooi liedje en krijgen er steeds weer kippenvel van! Groetjes Serena
Hey dames, Bedankt voor de leuke ideetjes!!@Jana: wij namen normaal Bella's lullaby of river flows in you bij het ondertekenen van het huwelijksregister... maar dit is idd supermooi als intredelied ook!! Superidee!! Vraagje: moet je voor in het gemeentehuis ook muziek hebben?Liefs, Tinneke
Hey,@ Tinneke, Als je ook een kerkenlijkhuwelijk of een viering organiseert is er meestal geen muziek in het gemeentehuis en duurt dit ca. 15min.... je kan het wel vragen om muziek te voorzien... maar is meestal al er geen andere vieringen meer worden voorzien... dan maakt met het gemeentehuis iets langer.Groetjes Ellen
wij werken met een orgel tijdens onze viering dus wij hebben orgel muziek:ik kom binnen met de canon in D van pachelbelen mijn toekomstige ( als de organist het toelaat) star wars theme van john williams.als ik iets meer moderne muziek moet kiezen zou ik gaan voor het liedje dat ik paar dagen geleden op fullhouse gezien heb. Forever ( met John stamos aka uncle jesse). is niet zo doorsnee maar ik vind het super mooi en het past wel bij de situatie, het begin van voor altijd samen.