Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

live muziek tijdens receptie

  1-9-2011 11:02:53
hallo iedereen


zoals de titel zegt speel ik een beetje met de gedachte van een muziekant wa lounge muziek te komen spelen tijdens de receptie...met dat ik zelf veel bezig ben met muziek vind ik dit persoonlijk een must. kspeel namelijk saxofoon...
Nu zit ik met een paar twistpunten...
- Is dit de moeite van het geld?
- Ik ken iemand die da zeer goe zou doen (met nog een tweede man erbij natuurlijk) maar dit is mijn buur in het orkest dat ik speel, maar tevens ook de ex van mijn zus (mijn getuige). Ze heeft wel al een nieuwe vriend...maar hij heeft nu spijt dat hij haar heeft laten gaan...dus vind ik dat ik die persoon moeilijk kan vragen...
- met het vorige verhaal kom ik met mijn derde twistpunt...de ouders van die jongen zijn mijn ouders beste vrienden...en zij zijn uitgenodigd tijdens de receptie...dus is da dan nie wa raar dak hun zoon nie zou vragen voor de muzikale omkadering? allé ja hij is 19 (mijn zus is trouwens 18 mochten er zich daar bij vragen stellen)...en ik was toen ik 18 was blij met zulke aanbiedingen en zo een centje bij te verdienen. Ik ken nog mensen zene die da zouden willen en kunnen doen...maar ik zit echt in een twistpunt.
- mijn toekomste vindt dit allemaal niet nodig...gewoon een cd'ke is al voldoende vindt hij...
- mijn ouders vinden dit waarschijnlijk weggesmeten geld...heb het wel nog ni voorgesteld maar zij zullten zeggen (kken ze namelijk al genoeg): laat da live muziek voor wa het is...tis geld da je kan sparen en veel miserie gespaard...en ge gaat da toch je zus ni aandoen...

WA MOET IK DOEN....
Ik vrees da ik het gewoon ga laten varen...mij kennende ... ik zal wel weer toegeven...maar ik wil da zo graag...MUSIC IS MY LIFE AND MUSIC IS LIFE....

elien
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1756


sanderijn

 Meld misbruik1-9-2011 13:15:04

Hoi Elien,

mocht je je toch bedenken...contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com!
Al zeg ik het zelf...live muziek geeft toch een ongelooflijke meerwaarde aan jullie dag.

groetjes,
Sanderijn



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-9-2011 18:31:27

Mijn ervaring is dat deze muziek niet overheersend mag zijn, want veel mensen praten liever dan een uur te staan luisteren naar één of ander bandje (was bij mijn neef zo, veel te luid, en iedereen was blij dat de oren eindelijk rust kregen)... Anderzijds, als de band zachtjes speelt en iedereen praat, wat is dan het effect? De dichtste gasten zullen wel iets horen, maar je speelt uiteraard niet voor 20 personen, maar voor ongeveer een 5-voud. Als die allemaal babbelen, hoor je gewoon niet wat er gespeeld wordt... Dus... idd, weggegooid geld...



sanne

 Meld misbruik25-9-2011 21:00:02




Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik24-3-2012 10:45:33

Wat is uiteindelijk je keuze geworden? Ik speel ook met het idee om onze receptie iets meer kleur te geven door live achtergrondmuziek...



elien
22-9-2012
 Meld misbruik25-3-2012 13:12:39

voor het moment is er nog altijd niets beslist. normaal zal er niets zijn want plots zijn er andere grote plannen tussengekomen en hebben we de receptie ingeperkt enkel voor de familie om het groot tijdsgat wat te vullen. beetje besparen... en daarmee denk ik niet dat het eigenlijk nodig is want de familie heeft zoizo het avondfeest te goe é...



Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik25-3-2012 20:05:43

oké :-) Geniet er van!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info