Terug naar overzicht
Hejj leentje,wij gaan geen instrumentaal nummer nemen, wij nemen voor de suite die binnenkomt :going to the chapel - the dixie cupsen voor ik en mijn papa : she - elvis costello groetjes jamie x
leuk nummer jamie, bedankt ;-)
who pays the ferryman van James Last & Berdien Stenbergheel mooi instrumentaal nummergroetjesJoyce
she van elvis costello!
Wij hebben butterfly kisses van westlife
Yiruma - River flows in you, een heel romantisch pianolied :-)
wij hebben: voor mezelf: you're still the one shania twain voor suite: angel by my side do
De suite en daarna ik met mijn vader zijn binnengekomen op Live – They stood up for love (acoustic version)Prachtig en klinkt heel mooi in een kerk.
Wij hebben Yiruma - It's Your Day genomen. Toepasselijke titel en prachtige pianomuziek!
Wij twijfelen nog steeds voor 1 liedje voor de suite (Rose's Theme) en 1 liedje voor mij en mn papa (Forever Love - Gary Barlow), ofwel de hele suite op Forever Love. Prachtige tekst met mooi pianostuk in !!
Wij hebben The Feather Theme van Forrest Gump...prachtig, sprookjesachtig!
Wij hadden ook 1 nummer: Alegria van Cirque du Soleil. Kippenvel als je dat in de kerk hoort weergalmen!
Voor de intrede samen met mijn papa kiezen we voor She's goed nana van The Radio's. Voor de intrede van de suite zijn we nog niet uit.