Terug naar overzicht
Hey, Wij twijfelen nog tussen dochters van Marco Borsato of Butterfly kisses. Groetjes
twijfel tussen chapel of love of come what may kdenk niet dat er echt een speciaal liedje alleen voor mij en papa gaat zijn tis een beetje te zien hoe ver ik met het suite liedje komt binnen kort eens met mijn ipod da kerk door lopen op het liedje om te zien hoe ver we geraken
Wij hebben gekozen voor Yiruma - River flows in you. We zijn beide helemaal gek van piano en dit is een van onze favoriete nummers :-)
Who pays the ferryman van James Last & Berdien Stenberg heel mooi nummer :-) en origineel
Gary Barlow - Forever Love
fanfare romance and finales - 1Fanfare Philip Sparke Mijn verloofde is percussionist in een harmonie en deze spelen in de mis.
Feather theme van de film Forrest Gump :))
Wij laten mijn zus "Voor haar" zingen van Gene Thomas. Wat ik zelf ook heel mooi vind, is "Dochters" of "Zij" van Marco Borsato.
Wij hadden één lied voor de hele suite: Alegria van Cirque du Soleil. 1 lied is lang genoeg voor de hele suite en ik zou het jammer vinden om halverwege het eerste lied over te schakelen naar het tweede...
Wij nemen ook 1 liedje voor de hele suite. Wij hebben Beautiful Day van U2 gekozen.
Toen ik het liedje aan men mama liet horen kreeg ze spontaan tranen in haar ogen... Kweet niet of het echt gepast is voor het binnenkomen. Ik ga het zeker dansen tijdens vader- dochter dans. ( Als er een leeg moment is op de dansvloer ga ik mijn papa hierop ten dans vragen! ) "I loved her first" van Heartland.
wij hadden 'perhaps love' van john denver
Hey allemaal, bedankt voor de vele tips! Het wordt nog even zoeken, maar waarschijnlijk wordt het iets instrumentaals. Katrien, Yiruma is een ongelooflijke tip. Ik kan niet geloven dat ik deze persoon en zijn muziek niet ken, echt heel mooi. Dit forum is super :) Hanne
Hallo,We gaan Here i am nemen van Bryan Adams.Aangezien het live gezongen wordt door een vrouw zal het wel een kippenvel momentje zijn :-)Succes iedereen!
Wij gaan voor She goes nana van The radios. Het moet niet altijd trage en rustige muziek zijn he! Succes iedereen