Terug naar overzicht
wij hebben live muziek omdat vrienden van ons dit zelf voorgesteld hebben om dit voor ons te doen... we zijn deze zomer naar 2 andere trouwfeesten geweest en de klank van de muziek (ook live) was daar jammer genoeg erg slecht... ik hoop dat dit bij ons niet het geval gaat zijn... ik vind "live" iets extra hebben maar met een cd ben je misschien iets zekerder qua geluid... misschien eens in je kerk gaan luisteren naar de installatie?
Wij hadden een cd'tje en waren héél blij met onze keuze! Op die manier heb je echt de originele nummers (want, sorry, maar sommigen verkrachten echt het nummer), je hebt het cd'tje nog als leuk aandenken en... tja, is ook een kost die wegvalt, hé...
Bij ons heeft ons beste maat Jonathan die muzikant is samen met zijn zangeres gezongen. Zij zingen regelmatig op trouwmissen. Het was prachtig, intiem en iedereen was vol lof! Ik vind live zingen veel persoonlijker dan een CD'tje.
Hey, wij gaan zeker voor live muziek. Het heeft natuurlijk weer zijn kostprijs zoals alles op je huwelijksdag :), maar het geeft echt veel meer sfeer aan je vieirng vind ik. Ik ben net nog naar de trouwmis van mijn nicht geweest en daar zong een zangeres waar ik tranen van in mijn ogen kreeg! Het nadeel van live muziek is natuurlijk wel dat je er niet het heel arsenaal aan instrumenten enzo bij krijgt wat je in de originele versie wel hebt, dus moet je er wel voor zorgen dat je voor liedjes kiest die ook met enkel piano-of gitaarbegeleiding overeind blijven.
Hey, Wij gaan voor live. We merken op dat tijdens cdnummers de mensen beginnen te praten (echt onbeleefd!) want ze hebben niets te doen.Vaak is het cd nummer ook net te kort om een bepaald moment (hosties ofzo) in te vullen.Succes