Terug naar overzicht
Wij hebben op aanraden van m'n schoonzus iemand genomen. Hebben ze door onze job nog niet aan het werk gezien. Ons feest is op 24/9/11. Deze persoon is van Tielt, heet Ellen en werkt samen met nog iemand, kan piano en gitaar spelen en interessant; we betalen slechts 150€. Haar nummer? 0486/440766Hopelijk ben je er iets mee.
Wij werken samen met Miller (http://www.millermusicsite.com/) Groetjes, Hanne
Wij trouwen eind augustus en hebben Voce! Groetjes!
Hallo allemaal, Wij trouwen volgend jaar. We twijfelen of we live muziek of cd tijdens onze viering zullen nemen. Wat denken jullie?
Bedankt voor de informatie ! Voce had ik al gekeken; maar is mijn 'ding' niet helemaal. De andere zullen we alvast eens informeren :) Dank voor het meedenken!
Bij ons hebben Jonathan en Jessica uit Ingelmunster opgetreden. Dat is een kameraad van ons die in veel groepjes zit. Bij speelt regelmatig huwelijksmissen. Wij hebben al de liedjes zelf gekozen ( en ze hebben die ingestudeerd. Ze hebben ook een lijst als je liever daaruit kiest. Je kan hebben bereiken op jonathandepaepe@hotmail.com of www.myspace.com/corivia Als je wilt, stuur ik je onze speellijst door. Groeten
Hallo, je mag me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com groetjes, Sanderijn