TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
14-4-2012
|
14-6-2011 14:44:15
Hey, Ikzelf denk er aan om ook twee liedjes te nemen... Wel zou ikzelf dat van de suite niet volledig laten spelen en laten uitdoven en dan komt mijn liedje. Alvast heel veel voobereidingsplezier! Veel groetjes Ellen
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
14-6-2011 14:57:12
Wij zitten ook met een kleine suite (10 personen) en gaan voor 1 liedje (Forever Love - Gary Barlow). Mijn papa en ik komen laatst met de bruidskindjes voor ons, dat zal dan ongeveer halfweg de song zijn waarin een stukje instrumentaal zit, geeft sowieso extra 'effect'. De missen waar ik al naartoe geweest ben waren altijd met 1 intredelied, maar dat is natuurlijk ieder zn eigen keus.
Groetjes van een bruidje dat 1 dag voor jullie trouwt :-)
|
|
Els
5-8-2011
|
14-6-2011 16:30:46
ik denk dat voor jullie 2 niet te veel is, als je idd het eerste niet helemaal laat uitspelen,
wij hebben er maar ééntje, enkel voor men papa en mij :-)
|
|
renske
12-8-2011
|
14-6-2011 18:46:25
hoi,
ik wilde er ook 2 maar wij hebben een lied van enya - only time en dit is een lang liedje dus gebruiken we er maar 1tje en als ik met men ader binnekom is dat toch zowizo altijd speciaal daarvoor moet je geen ander liedje voor nemen :-)
nog veel geluk met de voorbereidingen
grtz renske
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-6-2011 20:18:21
Wij hadden er ook ééntje. De aandacht gaat toch altijd naar de bruid, de muziek is dan maar bijzaak (de mensen hebben je trouwens buiten toch al gezien).
Ook vind ik het zonde om van 2 mooie liedjes maar 1 min. te spelen... Dan liever 1 mooi lied volledig uit spelen...
|
|
Annelyn
24-7-2010
|
14-6-2011 20:47:06
Denk dat één genoeg is. Bvb wat instrumentale muziek vooraf en vanaf bruid binnenkomt: intredelied
|
|
sarah
17-12-2011
|
15-6-2011 6:44:41
Wij hebben er twee.; ondanks een kleine suite. De suite is vier koppels , buiten ons natuurlijk gerekend. Alle twee de liederen zijn feestelijk, maar mijn intredelied is statischer. Wij hebben nu wel voor live muziek gekozen en al iets meer muziekstukken dan de meeste koppels.Wij vinden muziek helemaal geen bijzaak, maar eerder een cruciaal element voor sfeer etc. Maar het is allemaal super persoonlijk he 
|
|
Kim
7-7-2012
|
15-6-2011 11:59:01
Wij zijn ook al opzoek gegaan voor de muziek in de kerk en wij gaan toch ook voor twee liedjes gaan.
Het is jullie dag en als jullie twee liedjes willen doen jullie dat toch gewoon!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|