TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
4-6-2011 17:59:56
Wij hebben volgende liedjes voor de kerk: Intrede bruidegom en suite: themalied van Forrest Gump Intrede bruid met vader: She - Elvis Costello Na eerste lezing: You are - Natalia Na uitwisseling ringen: Perhaps love - J. Denver Tijdens ondertekenen van register: From this moment - Shania Twain Na vredeswens: Everything - Michael Buble Uittredelied: A whole new world - film Aladdin Wij hebben geen eucharistie, kan zijn dat er bij eucharistie nog liedje(s) extra komen of zo...
|
|
Sanne
11-8-2012
|
4-6-2011 21:05:09
Je moet eerst en vooral eens kijken naar wat de priester zegt. er zijn kerken waar je maar een bepaald aantal liedjes of dergelijke mag draaien (ik heb vorige week een begrafenis ineen moeten steken en daar was het beperkt tot twee. Voor een trouw zullen het er meer zijn denk ik...). Ga ook na wanneer er muziek gedraait mag worden. Verder lijkt het me ook goed om te kijken naar wat jullie zelf mooi vinden. Een koppel dat ik goed ken, spelen allebei een instrument. de vader van de bruid eveneens: hij heeft dan ook het Ave Maria op trompet gespeeld. Voor hun was dat prachtig. Zelf weet ik het nog niet goed. Ons thema voor de trouw is Londen dus ik dacht aan Streets of London ergens in het midden. Verder het Cantico delle creature van Branduardi en bij mijn intrede (van de bruid dus) iets traditioneler: Ave Maria. Maar mijn mis staat nu nog niet op punt.
|
|
sanderijn
|
4-6-2011 21:27:27
Hallo Severine,
mocht je toch voor live muziek kiezen mag je me gerust vrijblijvend contacteren via tantrijn@hotmail.com
groetjes,
Sanderijn
|
|
jeff
27-8-2011
|
5-6-2011 8:35:37
The wedding song van Darla Day op you tube te horen is ook een mooi nummer!
|
|
sarah
17-12-2011
|
5-6-2011 9:17:24
Severine, ook rekening houden dat in sommige Kerken het verplicht is om live muziek te voorzien. Wij hebben er zo eentje. Mijn verloofde heeft vroeger trompet gespeeld tot aan de unief , dus de keuze voor koper was logisch. Wij hebben momenteel 10 muziekstukken,inbegrepen reservestukken bij offerande en communie. Onze keuze is klassiek, gaande van Purcell, Handel , etc tot Ennio Morricone. Maar vooral muziek nemen waar je achter staat!
|
|
Annelyn
24-7-2010
|
6-6-2011 19:51:33
Hey Severine, Wij hadden Perfect Day - Altijd heb ik je lief - One (U2) - Thank you for loving me (Bon Jovi) - May it be (Enya) Wij hadden VOCE (www. duovoce.be). Mochten alle nummers vrij kiezen. Zij zingen met piano en volledig tweestemmig, zeker aan te raden. Tenzij je liever de originele versie hoort natuurlijk. Veel succes in elk geval!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|