Terug naar overzicht
Geen ervaring met dames in kwestie, maar wij moesten ook een keuze maken tussen verschillende personen. En wij hebben dit opgelost door ze allemaal één voor één af te gaan en ze te laten zingen voor ons... en diegene waar ik het kippevel-moment en oh ja de traantjes van in de ogen kreeg die ging met de eer lopen. Grtjs Sara
Hallo, Ik kan je niet helpen bij je keuze maar ik ben ook geïnteresseerd in iemand die live komt zingen tijdens de dienst... maar ik vroeg mij af of dat wel in mijn klein budget past. Is het mogelijk om te zeggen hoeveeld dat ongeveer kost?Alvast bedankt en groetjes
Wij hebben Jozefien De Feyter! Super sympathieke madam..met echt een prachtige stem! Wij kijken er echt naar uit dat zij tijdens onze persoonlijke viering komt zingen! Ze heeft een persoonlijke myspace, waar ze liedjes van haar heeft opstaan zodat je al eens kunt horen hoe ze zingt (en in het echt is het nog 100x mooier!): http://www.myspace.com/jozefiendefeyter Lieve groetjes Chantal
Wij hebben ook Jozefien gekozen! Idd een prachtige stem! Je kan, zoals wij gedaan hebben, haar vragen waar ze binnenkort moet zingen op een huwelijkmis en dan kan je es gaan luisteren... Groetjes, Kelly
Dag Niki, Wij hadden Voce (duovoce.be) en hun voorstelling op website was identiek als live. Ik zou gewoon op de sound afgaan die jij het liefste hoort! Of kijk naar het budgetverschil. Maar hoe ze zingen hoor je toch op hun site altijd. Ik zou daarop af gaan. Iedereen gaan beluisteren lijkt me zo vermoeiend. Veel succes!