Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beetje teleurgesteld en in paniek

25-5-2011 13:09:18
Hey medebruidjes,

Eergisteren was ik wat aan het surfen op internet toen ik stootte op DE oplossing voor ons 'probleem'. Een firma/persoon die zorgde voor stoelen, zuilen, bloemen, rode loper, prieeltje, surround systeem etc. dit kwam plaatsen en ook ophalen voor onze openluchtceremonie en dit voor een zeer schappelijke prijs. In mijn enthousiasme heb ik direct mijn verloofde gebeld en contact op genomen met de aanbieder. Nog geen 10 minuten later had ik al antwoord terug, met de mededeling dat ze sinds februari deze dienst niet meer aanboden omdat er te weinig vraag naar was...:-(((ik heb nog terug gemaild om te vragen of ze het materiaal nog bezatten, of ze iemand anders konden aanraden, maar daarop heb ik zelfs geen antwoord meer ontvangen. Dus weer naar af... Weet iemand van jullie toevallig een firma ofzo die hier ook voor kan zorgen?

En gisteren kwam mij verloofde thuis met de mededeling dat vrienden van hem, een tijd terug een huwelijksfeest hadden gehad in onze feestzaal, dat alles heel goed was meegevallen, maar dat DJ nogal oude muziek draaide. Het ging om de Huisdj van de zaal, die wij dus ook hebben genomen...

Ik ben mijn eigen kop zot aant maken, ik weet het, maar NU al maak ik me zorgen dat alles niet inorde gaat geraken etc...

Meest even een klein beetje mijn frustratie ventileren
groetjes

Jessica
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1569

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik25-5-2011 13:31:58

Ten eerste: het komt allemaal goed! Je hebt nog serieus wat tijd om alles te regelen.
Probleem van de huiDJ: gewoon eens mee afspreken en je vrees uitleggen, zeggen wat je wel graag hoort en of hij hier rekening mee kan houden. Een goeie DJ luistert naar je wensen, dus dat komt wel goed!

Voor de inrichting van je buitenceremonie: als je wil stuur ik je een heel aantal firma's door die ik reeds heb gevonden en de firma waarmee wij gaan werken voor de gehele inrichting van zaal en ook buitenceremonie. Ze komen alles plaatsen en alles halen. Voor ons zal dit redelijk kostelijk zijn aangezien we echt alles, van stoel tot tafel tot lampen tot tent tot.... nodig hebben. Bij jou zou het wel meevallen. Zal ik het even in een privébericht zetten? Het is wel een hele boterham, maar ben er dan ook enkele weken mee bezig geweest :-)

Groetjes, noooooooooooo panic, diep in en uitademen! Het eerste stressmomentje is een feit, op naar de 101 volgende

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik25-5-2011 13:45:29

Hey Emiliy,
zou je de informatie van die bedrijven ook even naar mij kunnen doorsturen (stefanieverberckt@hotmail.com) ? Ook wij zouden een buitenceremonie doen al hebben we daar nog niets voor voorbereid .
Groetjes,
Stefanie

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik25-5-2011 13:52:20

Hey Emiliy zou mij hier een SUPER groot plezier mee doen, want ik heb al wat afgezocht hoor, mijn email-adres is jessicavandervelpen@hotmail.com

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik25-5-2011 13:54:07

p.s. van waar zijn jullie Emiliy? Wij zijn van het Vlaams-Brabantse Tienen

groetjes!!

nogmaals bedankt

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik25-5-2011 13:55:29

Hoi Jessica,

Wij hebben ook een firma die alles komen plaatsen en nadien weer ophalen.
Net zoals Emily gaan wij ook de hele inrichting van onze zaal laten doen, maar je kan ook enkel voor stoelen, decoratie ed. kiezen. Je moet maar eens surfen coka.be

Voor de DJ ... duidelijk zeggen wat je wel en niet wil ... een goede DJ moet daar rekening mee houden. Misschien had dat koppel geen eisen en heeft de DJ gewoon zijn ding gedaan ... dus geen zorgen maken, dat komt wel goed :)

Succes!
Cindy

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik25-5-2011 14:47:05

Ik stuur het naar jullie alletwee meisjes! Wij gaan met barjack werken, zij zitten in Sint-Niklaas maar ons feest gaat door in Berlaar (nabij Lier, prov Antwerpen). Maar heb over heel vlaanderen gezocht, zal eens efkes een overzichtje proberen maken :)

Coka ben ik idd ook tegengekomen!

Sophia

Meld misbruik25-5-2011 15:02:59

Persoonlijk heb ik enkel met Coka Partystyling ervaring gehad, maar dan via mijn werk. Voor een bedrijfsfeest hebben zij de aankleding in het thema Black&Gold gedaan. Ik heb zeer goede ervaringen met het bedrijf: veel voorbeelden eerst via mail gekregen, mochten ook tijdens de opbouw van een ander feest eens een kijkje komen nemen( dat was dan weer disco :-)). Ze luisterden, althans bij mij, heel goed naar de wensen en hebben die perfect vertaald naar de zaal.
Voor de prijs heb ik geen vergelijkingspunt, dus daar kan ik niet echt iets over zeggen.

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik25-5-2011 15:07:34

Doorgestuurd! Ik zie wel dat jij een dag voor ons trouwt Stefanie, dan zal je geen beroep kunnen doen op het bedrijf waar wij mee in zee zijn gegaan, barjack, want die komen dit al een paar dagen van tevoren opstellen, sorry :-) Maar genoeg alternatieven hoor! En idd, coka partystyling is ook echt goed.
Succes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-5-2011 17:41:12

Voor de ceremonie kan ik je niet helpen, maar voor de dj: op voorhand al eens een gesprekje hebben en goeie afspraken maken! Op de dag zelf moet het toch ook mogelijk zijn om bij te sturen als het je niet aanstaat... Ik zou me alvast niet kunnen bedwingen!

Heidi
4-5-2012
 Meld misbruik20-7-2011 16:29:54

Hallo,

ik ben nieuw op deze site maar zouden jullie me deze informatie ook kunnen doorsturen? Wij willen ook graag een buitenceremonie doen. Wij zijn van Sint-Truiden.

mijn mailadres is heidi_boeren@hotmail.com

groetjes,
Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info