TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
23-4-2011 22:07:39
Hoi Kristel, Als je mij even je e-mail adres geeft, stuur ik je mijn misboekje, zodat je al een idee hebt. Wij hebben een tekst voorzien voor de huwelijkskaars. Als je wel huwelijskaars wil, dan zou ik er ook een tekst voor voorzien. :-) Groetjes, Filipa
|
|
frida
6-2-2010
|
24-4-2011 9:43:52
Hey, Wij hadden 7 liedjes die voor ons een mooie betekenis hadden of waarvan de tekst mooi was.
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
24-4-2011 11:11:59
Wij hebben (voorlopig) vijf liedjes. We hebben een intredelied, dan een lied na het openingsgebed (gewoon omdat het van tekst heel goed aansloot), dan een voor de offerande, een voor de communie en een bij het naar buiten gaan. Wij werken wel met cd. Als je met iemand werkt die live zingt, is het misschien wel leuk om er wat meer liedjes in te stoppen, die kan je dan ook makkelijk van lengte aanpassen. Wij hebben ook een tekst gekozen voor de kaars. Ik kwam wel heel vaak (bijna) dezelfde tekst tegen. Wij hebben de versie genomen waarbij je de kaars zowel bij mooie als bij moeilijke momenten in je huwelijk aansteekt. Die tekst vind je makkelijk terug op internet. Wat ook leuk kan zijn in plaats van een tekst, is een lied dat past bij een kaars. Vb: Eternal Flame, maar er zullen er nog wel duizenden bestaan.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
25-4-2011 11:13:53
liedjes:
* intredelied
* tussenzang (tussen eerste lezing en evangelie)
* lied bij het tekenen van het huwelijksregister
* lied na de voorbeden
* communielied
* slotlied / uittrede
Zorg voor niet té veel luisterliedjes waarbij de mensen enkel moeten stilzitten en luisteren... Want dan wordt de viering al snel langdradig en saai...
Huwelijkskaars:
als jullie geen tekst voorzien, zal de priester wel een woordje zeggen.
|
|
Ruth
|
12-5-2011 22:34:04

|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|