Terug naar overzicht
Wij hadden 'Alegria' van Cirque du Soleil en dat was ruim voldoende voor de hele suite.
Dat gaat allemaal vrij vlug hoor! Normaal zou je met één lied ruim voldoende moeten hebben.
Wij hadden 'concerning hobbits' van Howard Shore. Het liedje duurt 2min 50 sec en we waren allemaal binnen! Mijn man kwam binnen op 28 sec van het liedje... (dus zelfs niet van het begin) dan volgde de suite op telkens 3 maattellen van elkaar. En wij hadden een lange suite: - Eerst dan mijn man met zijn mama- mijn mama met vriend- mijn schoonvader met vriendin- mijn stiefmoeder met de vriend van mijn schoonmoeder - mijn jongste broer met partner- mijn oudste broer met partner- mijn schoonzus met partner - mijn grootouders - mijn getuige met Bart zijn Opa- Bart zijn getuige met partner Hier is het dan wachten tot iedereen vooraan is: en dan kwam mijn bruidsmeisje op 1m 40 sec en mijn papa ik. Op 2 min 15 waren we vooraan en kon mijn papa me aan mijn man geven. En wij zijn onderweg dan nog even 'opgehouden' door mijn bruidsmeisje dat niet durfde verder stappen en wie ik op de arm moest nemen.. Onze timing was dus met andere woorden perfect want alles kwam uit zoals we het gepland hadden. Oja: we hadden toch wel een grote kerk hoor. Je deed er ongeveer een halve minuut over om helemaal binnen te stappen.... Je kan dat best eens gaan oefenen met net genoeg mensen zodat je de rij van je suite eens kan vormen (dus de helft van je suite). Dan weet je meteen waarop of waaraan.. Maar ik zou dus zeker niet te lang nemen. Ik was blij dat ik kon gaan zitten en dat iets er na meteen de mis van start kon gaan! Veel succes!
hallo... ik heb al een paar keer een huwelijken muzikaal begeleid. ik begon te spelen nadat de pastoor het koppel aan de deur stonf en de pastoor de zegening had gegeven. maar heb wel nog geen ervaring met wanneer de partner eerst komt en van voor staat te wachten. ik denk je da je mss wel een 5tal min mag rekening als je wil da de muziek al begint wanneer de partner binnen gaat tot dat jij met de papa aan het altaar bent. je kan ook kiezen om wat achtergrond muziek wanneer iedereen binnen komt en wanneer jij met de papa binnen komt, efkes een secondje stilte en dan een ander liedje (mss iets luider). dan kun je opteren voor 2 kortere liedjes. je kan ook de liedjes laten verstillen op de gepaste momenten. (met live muziek kan da ook zene). Als je da laat iemand doen die wa ervaring hebt, zal da wel in orde komen. Zeg gewoon hoe je het liefste wil é. Dan kan daar zoveel mogelijk mee rekening gehouden worden. wat ik altijd deed was een nummer in reserve laten kiezen, voor het geval da er wa tijd over was. zoizo speelde ik da wel zene...was het ni tijdens het tekening van de huwelijksregister, dan was da tijdens de uittrede...je kunt daar eigenlijk ni mee missen... groetjes Elien