TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
22-3-2011 12:41:12
Wij hebben ook lang getwijfeld, maar dan toch gekozen om de 'originele' versies te laten afspelen - ook omdat we met een mix van klassiek en moderne muziek werken, alsook instrumentaal en gezongen. Dit werd een beetje te complex om met live-muziek te werken...
|
|
Patricia
|
22-3-2011 13:58:17
Hallo Cindy,
Ik heb je zojuist een mail gestuurd naar aanleiding van je vraag of ik nog beschikbaar ben. Maar ik lees nu jouw wensen. Ik zie bij diverse bruidsparen het duo Duas voorbij komen. Dat zijn volgens mij 2 mannen die live muziek brengen met gitaar dacht ik. Dus wellicht is dat de oplossing voor jullie?
Groeten,
Patricia
|
|
Annelies
2-10-2010
|
22-3-2011 15:54:16
hey Wij hadden een live zangeres, ze heeft zelfs Perfect Day van Lou Reed gezongen. Heel ontroerend. Het klinkt natuurlijk anders dan dat het door een man gezongen is, maar het is daarom niet minder mooi. Als je live muziek wilt en je hebt het er voor over om daar budget aan te spenderen, zou ik het zeker aanraden, het is een meerwaarde!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
22-3-2011 18:29:15
Wij hadden alle liedjes op een cd'tje gezet, omdat we ook de originele nummers wilden en dat ging prima! Kippenvelmomenten om sommige liedjes in de kerk te horen!
Een dj moet je daarvoor niet vragen, hoor! Bij ons deed de koster dat!
|
|
cindy
17-9-2011
|
22-3-2011 20:47:29
dj is een bekende en die doet het graag voor ons... twijfel alleen of live niet mooier zou zijn?
|
|
Tiffany
|
24-3-2011 8:51:15
Beste Cindy,
Ikzelf ben zangeres en heb met mijn partner het muziekbedrijf "Art-Times" opgericht voor live muziek, entertainment en studio opnames. (Het spreekt dus voor zich dat ik als muzikante "live" muziek zal promoten, maar eerlijk waar, live muziek zorgt dan ook voor een prachtige sfeer. Wij hebben samen met onze vaste muzikanten verschillende ensembles in elkaar gestoken om zo ideaal huwelijken en evenementen op te luisteren waardoor er bij ons dus ook de mogelijkheid is om een ZANGER te boeken.
De liedjes die u voorstelt hebben wij ook al allemaal gespeeld, dus zijn geen enkel probleem.
Neem vrijblijvend een kijkje op www.art-times.be , daar vind je ook enkele videofragmenten. (kijk bij pop ensemble en pop-jazz ensemble = piano, gitaar en zang)
Veel succes gewenst doorheen je zoektocht!
Muzikale groeten,
Tiffany
|
|
Red
|
25-3-2011 17:11:12

|
|
Nickie
|
27-3-2011 13:50:01

|
|
Annelyn
24-7-2010
|
31-3-2011 15:52:53
www.duovoce.be Volgens mij is zowel live als CD mooi. Maar indien interesse voor live, zeker contact opnemen!
|
|
Nickie
|
6-4-2011 1:52:05

|
|
Ruth
|
12-5-2011 23:00:18

|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|