TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
7-7-2012
|
15-3-2011 15:13:38
kheb nogal gehoord dat er priesters zijn die geen CD's willen ed. ... ik zou het behoorlijk kut vinden ! Jammer genoeg kan ik je geen advies geven want wij trouwen zelf niet voor de kerk...
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
15-3-2011 15:13:55
Ewel hé, als ik al die miserie zie van die "kerkvieringen," ben ik des te blijer dat wij niet voor de kerk trouwen. Die stomme pasters, ze incasseren wel kweet-niet-hoeveel maar stellen wel hun eisen ... Alle maw ik ging al lang in aanvaring zijn geweest met die mensen ... Succes! Denk dat er niets anders op zit dan allemaal andere liedjes te nemen en heel uw viering aan te passen in hun stijl ...
|
|
Emily
26-5-2012
|
15-3-2011 15:16:43
Heb nogal een paar keer opgevangen dat die pastoor van Gestel echt superstreng is! wel mooi kerkje, wij zijn er efkes gaan kijken op aanraden van de mevrouw van onze locatie, maar we gaan voor een buitenviering. Spijtig genoeg kan ik u dus niet helpen met teksten... Blijven ademen zou ik zeggen :) en zennnnnnnnnn, komt wel goed!
|
|
Leen
28-5-2011
|
15-3-2011 15:19:25
Ik volg Aurelie haar mening!
Wij trouwen ook niet voor de kerk en ik ben blij dat wij wel ALLES wat we willen kunnen gebruiken (als we willen geven we al "communie" een glas champagne!)
Ik zou zeggen, zolang als de betekenis van het liedje juist zit is er toch geen probleem?!
Vorig jaar is de stiefbroer van Wouter getrouwd, die hebben zelf "Nothing else matters" mogen gebruiken in de kerk! Sommige pastoors kunnen toch wel echt heel erg muggeziften eh?!
Succes met je zoektocht naar ander.. hopelijk even goed in jullie ogen!
|
|
vicky
10-9-2011
|
15-3-2011 15:31:38
we hebben ondertussen al contact opgenomen met de organist van de kerk en volgens hem zou alles mogelijk zijn zelfs zang piano harp,... volgende week zaterdag hebben we er een afspraak mee ben eens benieuwd
|
|
Leen
28-5-2011
|
15-3-2011 15:42:11
Hopelijk gaat alles hier wel goed!
|
|
Patricia
|
15-3-2011 16:16:03
Hallo Vicky,
Wellicht kan ik jullie nog van dienst zijn. Ik ben ook te boeken voor accapella zang, zonder instrumenten en zonder begeleiding. Of wellicht in combinatie met de organist.
Maar...waarschijnlijk kan hij jullie verder helpen aan adressen van muzikanten die vaker in de kerk voor muziek hebben gezorgd. En kan hij jullie ook helpen met de keuze van de liedjes. Anders zijn kun je wellicht nog proberen bij Muziek Trouw(zie hiernaast bij de lijst van muzikanten), die komen uit Berlare.
Heel veel succes en geluk. Het komt vast en zeker goed. En laat je plezier van de voorbereidingen niet verpesten door dit.
Groeten,
Patricia
|
|
Ellen
9-7-2011
|
15-3-2011 16:54:03
Ik begrijp dat je je rot voelt!
Ik hoop dat dit bij ons niet zo is!
Onze priester doet zelfs zo moeilijk dat hij ons misboekje nog niet wil zien VOOR we de verlovingscursus hebben gevolgd. Gelukkig is die huwelijksvoorbereiding volgende week. (Eindelijk!)
Maar wie weet wanneer we een afspraak kunnen vastleggen voor de ondertrouw en om het misboekje te bespreken...
En als onze priester even moeilijk doet als die van jullie, dan heb ik niet echt zoveel tijd meer om opnieuw te zoeken, vind ik.
Oooooooh, ik hoop dat het zowel voor jullie als voor ons goed komt!
Groetjes
Ellen
|
|
Sarah
21-10-2011
|
15-3-2011 16:58:18
Hallo,
Onze pastoor val zeer goed mee. Wij mogen wel onze liedjes kiezen en teksten.
Wij hebben zelfs een dik boek meegekregen met wel 100 teksten.
Er is maar 1 stukje die hij samen met ons wil kiezen. Verder kwam het voorstel van hem zelf om vrienden - familie ook iets te laten lezen.
Wij zijn zeer tevreden, hadden het veel moeilijker verwacht maar daaraan zie je er zijn dus ook zeer toffe en moderne pastors.
Sarah
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
15-3-2011 17:04:28
das ook nogal ne vriendelijke pastoor da! amaai... ik ben content da ik ni voor de kerk trouw, ge betaalt dan al zoveel geld en ge moogt dan nog uw zin niet doen...
veel succes!
|
|
Julie
10-9-2011
|
15-3-2011 17:35:25
ik ben benieuwd. ik moet na Pasen contact opnemen met de pastoor om dan enkele boeken in te kijken voor teksten. Hopelijk mag ik enkele teksten zelf kiezen.
|
|
jessie
24-7-2010
|
15-3-2011 17:39:05
hey, wij zijn vorig jaar voor de kerk getrouwd en wij hebben geen problemen gehad met onze pastoor! wij zijn alleen naar een ontmoeting moet gaan waar alle koppels waren die in mei, juni en juli trouwde! maar over ons misboekje heeft die echt ni moeilijk gedaan, en over onze liedjes had hij al helemaal ni moeilijk moeten doen! had hem anders wel eens op zijn plek gezet! er zijn nog andere kerken voor in te trouwen, als je de kans hebt zou ik hem da wel eens zeggen, al is het maar voor hem te laten weten dat je dit niet apprecieerd! nog veel succes met de voorbreidingen grtjs jessie
|
|
heidi
|
15-3-2011 18:40:09
ook onze pastoor deed helemaal niet moeilijk voor ons huwelijk, hij doorloopte gewoon eens of alles er in stond en voor de rest was alles ok, hij is dan ook wel een zeer moderne pastoor, eentje dat mee gaat met zijne tijd... onze dag was een sprookje waar ook de viering top was.
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
15-3-2011 19:14:34
Bij ons ook geen problemen. We hebben ons misboekje wel nog niet moeten gaan tonen, maar hij heeft ons al vooraf verzekerd dat cd's geen probleem zijn (een neef van mijn aanstaande speelde Ozzy Osbourne op zijn trouw met deze pastoor). Uiteraard is het zo dat als je voor de kerk trouwt, je hier en daar God of Jezus vermeldt, maar ja als je dat niet wil, dan wil je ook niet voor de kerk trouwen denk ik dan. Ik vind het heel vervelend voor je dat er geen cd's gespeeld mogen worden, maar zo te horen heb je wel een goede organist, dus waarschijnlijk komt alles zo wel goed voor de muziek. Van de teksten had je gelukkig meer geluk! Welk soort tekst is het juist dat je nog zoekt, voor in welk onderdeel van de mis?
|
|
Joke
21-5-2011
|
15-3-2011 20:24:48
Ik heb me toch ook zwaar vergist in de priester van Gestel. Ik heb zoveel moeite gedaan om een misviering op te stellen die ons beide zou raken en nu stuurt hij ons een kaartje dat het gans moet herschreven worden want dat hij niet akkoord gaat en dat er absoluut geen commerciele liedjes mogen gespeeld worden, terwijl we echt de teksten zwaar overwogen hebben... Mijn zin is echt een beetje over... Ik zou liefst een andere priester onder de arm nemen maar dat zal waarschijnlijk ook niet kunnen..
|
|
Kim
21-5-2011
|
16-3-2011 7:55:03
Hier geen problemen .. Misboekje terug gekregen met 1 zinnetje ergens aangevuld (waar dan wel "de Heer" in komt want ik denk dat nergens anders eigenlijk iets over God of de Heer staat). 't Is dan ook een moderne pastoor in Hoogboom Kapellen :)
|
|
sanderijn
|
16-3-2011 9:39:01
Hallo Vicky,
je kan inderdaad bij mij terecht als je graag live muziek hebt in je viering.
Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com voor meer info.
groetjes,
Sanderijn
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-3-2011 14:51:21
Oei! Niet fijn... Wij hadden ook geluk: cd's waren geen probleem en we mochten zelfs de prenten op groot scherm projecteren waarbij we de installatie gratis mochten gebruiken! Héél leuk!
Is er geen mogelijkheid om te veranderen van kerk of pastoor? Je hebt toch nog meer dan een half jaar de tijd? Ik zou dat overwegen, hoor...
|
|
Thomas
9-4-2011
|
18-3-2011 10:56:04
Ik zou ook overwegen voor een andere pastoor te nemen. Wij hebben ook geen problemen gehad om moderne liedjes en teksten in onze viering te gebruiken.
|
|
vicky
10-9-2011
|
19-3-2011 15:05:08
wij hebben ondertussen een beslissing genomen over onze kerkelijke viering wij gaan niet in gestel trouwen maar wel in onze eigen parochie waar we wel onze eigen inbreng mogen hebben daarnet al contact opgenomen met de pater se en morgen mogen we boeken gaan halen voor deftige teksten want de priester van gestel had ons daar niet mee verder geholpen. Ben blij dat we deze keuze gemaakt hebben voel me nu toch al een stukje opgeluchter want zo kon ik niet verder gaan.
|
|
Annelyn
24-7-2010
|
31-3-2011 23:46:06
Kan je niet van kerk of priester veranderen dan?! Genoeg plaatsen/personen waar cd's wél mogen!! Nee?
|
|
vicky
10-9-2011
|
1-4-2011 16:12:22
@ annelyn we zijn ondertussen al van kerk en priester verandert en het is een hele herademing :)
|
|
Sofie
15-7-2011
|
9-5-2011 19:58:06
Wij hadden net zo een pastoor, ik heb hem bedankt voor zen diensten. Tenslotte zijn we volwassenen mensen. We betalen hen er meer dan genoeg voor het kan dan maar goed zijn met inspraak van het koppel! Wij zij overgestapt naar Rent a priest ook een hele verademing!
Succes nog!
|
|
Ruth
|
12-5-2011 23:11:32

|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|