TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsay
16-7-2011
|
10-3-2011 22:40:28
Hoi Tiffanie,
je kiest het intredelied in de kerk volledig zelf, naar je eigen smaak, wat jullie mooi vinden. Als jij je goed voelt bij de bruidsmars, dan moet je dat doen! Want er bestaat een bruidsmars voor het binnenkomen maar ook eentje voor het buitengaan maar weet niet hoe die eigenlijk precies heten. Effe googlen of kijken op youtube en dan heb je ze zo te pakken.
Vele groetjes
Lindsay
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
10-3-2011 22:43:15
Oké merci hoor Lindsay!
Groetjes
|
|
sanderijn
|
11-3-2011 8:49:40
Hey,
ik speel de bruiloftsmars (van F. Mendelssohn) toch af en toe eens bij het buitengaan!
groetjes,
Sanderijn
|
|
tima
8-9-2012
|
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-3-2011 11:52:33
Dat kies je zelf: wil je het klassiek of moderner? Hangt ook een beetje af van de rest van de indeling van de dag, vind ik...
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
11-3-2011 13:03:09
Hoe bedoel je Véronique? (hangt een beetje af van de rest van de dag)
Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-3-2011 15:27:37
Ja, als je bv. helemaal niet klassiek gekleed bent, maar met veel kleur en een kort kleedje, vind ik zo'n klassieke intrede precies niet goed passen... Of als je 's avonds een trouwfuif hebt (wat toch wel véél losser is dan een diner of zo), zou het ook ergens botsen als je tijdens de viering dan wel héél klassiek gaat doen...
Maar dat is mijn mening, hé... Ik ben er nogal voor dat mensen zichzelf zijn, ook op hun trouwdag. Dus vind ik dat je dat ook moet doortrekken door de hele dag. Ik heb hier al ware Hell's Angels-bruiden zien passeren die dat ook echt doortrekken door de hele dag, omdat dat hun stijl is. Gewéldig vind ik dat! Niet voor mezelf, maar wel voor hén!
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
11-3-2011 15:40:20
ja, ik begrijp het!
wel, ik wil er algemeen een zeer klassiek gedoe van maken, is altijd wat ik wilde! :-)
|
|
Annelyn
24-7-2010
|
31-3-2011 23:47:31
Wij hadden de Mendelssohn aan het begin! Maar gebeurt ook vaak op het einde. Gewoon doen wat je leukste vindt! Traditioneel is het wel op het einde de Mendelssohn!
|
|
Ruth
|
12-5-2011 23:14:00

|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|