Terug naar overzicht
Tuuuuurlijk!! waarom zou dat niet goed zijn ? Ik veronderstel dat je wel in de hemel bent met je toekomstige :-) ik heb effe de lyrics gelezen van Heaven en is toch niets mis mee???
Ik vind het zo moeilijk om een schoon liedje te vinden, maar ik wil dan ook weer geen cliché liedje gebruiken :)
wij hebben "still the one" van Shania Twain... maar wordt op het einde gemixed en dan komt "everybody dance now " van Snap !
ja, das wel wijs... maar ik kan totaaaaaal ni dansen... :S Metallica met Nothing else matters vind k ook nog goe...
vooral iets nemen wat je zelf mooi vindt en dan gewoon genieten met jullie 2 van dat speciale moment!
Power of love van Frankie goes to Hollywood ... ook ni slecht :-) ps ik kan ook niet goe dansen zelle. is maar enkel de intro van Snap! zo trekken we het feest op gang :-) Heb je geen liedje dat speciaal is voor jullie 2 ? Hoeft niet altijd een slow te zijn hé ...
neen, zo echt een speciaal liedje hebben we ni... das al speciaal op zich zeker? :)
ja idd hoor eens aan je (bijna) ventje hé. ik vind Heaven in ieder geval gepast als openingsdans. maja, wie ben ik hé ?
Wij nemen ook "hetzelfde" liedje maar van een andere uitvoerder "We're in heaven - Do" Exact zelfde tekst, maar voor ons is er een reden waarom het door Do wordt gezonden
Natuurlijk is het een goed idee....alle liedjes zijn goed, enkel het koppel, moet het mooi vinden, de tekst toepasselijk enz, het draait om ons eigen!!! Iedereen heeft zo wel 'zijn' liedje, met een reden... Wij hebben "eeuwig van je houden" van Liliane St Pierre...ook om een reden.... Succes en geniet ervan!
miss niet zo bekent maar wel mooi allé dat vind ik toch kelly clarkson a moment like this ( heb je ook in leona lewis versie) http://www.youtube.com/watch?v=LhqaH0OzbA4 the first time i saw your face leona lewis http://www.youtube.com/watch?v=a27Jq9A7DMk
Wij hebben "Ik hoor bij jou" van Marco Borsato. Is niet bekend en heeft een heel mooie tekst. En het duurt ook niet TE lang.
Mijn heeft ook Ik hoor bij jou van Marco Borsato gekozen maar Heaven is ook een mooi lied.
wij nemen ook heaven van Bryan Adams, ook omdat het een mooi liedje is en we ook niet kunnen dansen