Terug naar overzicht
Misschien She van Elvis Costello
Mag ik even vragen waarom dat niet mag ?
Ik wilde hetzelfde vragen als Maria. Butterfly kisses van Bob Carlisle vind ik persoonlijk een nog mooier nummer dan Dochters van Marco Borsato. Zie http://www.youtube.com/watch?v=ZDNjfHnecac voor muziek en tekst. Succes met de voorbereidingen. Groeten, Patricia Foort
misschien I loved her first van heartland wij pakken dit na onze openingsdans dat ik met mijn vader dans :-)
hier ook I loved her first van Heartland, op het moment men papa me weggeeft
Waarom mag het niet? Ik denk als we de reden kennen dat het makkelijker advies geven is :-) kwestie dat het niet opnieuw afgekeurd wordt. Wij nemen iets instrumentaals....Mijn man komt binnen op een liedje van Hans Zimmer (the battle van de Gladiator) en ik zal met mijn vader binnen komen op een liedje van Mark Isham (A river runs through it) Wat ik ook heel mooi vind is Enya met vb. May it Be of only time... Succes!! Grtjs
Of Concerning hobbits van Horward Shore.... Dit was eigenlijk mijn eerste keuze, maar aangezien mijn papa veel waarde hecht aan A river runs through it, heb ik dat gekozen...
Ik kom binnen samen met mijn vader op het liedje somwhere over the rainbow met die ukelele (de nieuwe versie).
Ik zou ook wel eens willen weten waarom "dochters" niet mag?! Er komt toch geen vuile taal in voor?! Wij pakken dit ook als intrede lied en elke keer als ik dit hoor, zie ik hoe ik met mijn papa naar mijn toekomstige wandel en krijg ik spontaan tranen in mijn ogen (ooooh, hemel, dit moet nog weggaan, HELP!!)
Wij wilde graag Dochters vanaf een cd. Echter mogen we geen cd afspelen en ben bang als een zangeres ( die we gecontacteerd hebben ) het nummer zing het geheel anders over komt. Dus ik vat het op dat het gewoon niet mag omdat we dus geen cd mogen afspelen. De pastoor gaf aan dat we het nummer anders voor de kerk ( voor het naar binnen treden ) af zouden spelen??? Nee dat is het voor mij ook niet. Bedankt alvast voor de reacties..We gaan op zoek.. Liefs Mara
Hallo Mara, Jullie hebben binnenkort toch een afspraak met de zangeres? Vraag haar dan even dit lied te zingen (zou geen probleem moeten zijn) en dan horen jullie of dit naar jullie genoegen is. Wellicht zingt ze het fantastisch en is jullie probleem in een keer opgelost. Succes. Groeten, Patricia