TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
23-2-2011 13:00:24
Oei dat is niet leuk.. ik zou zeker nog eens praten met hem. Misschien dat zij nog geen CD-speler hebben, maar dat kan je dan oplossen door zelf een installatie mee te brengen. Pas op, in Gestel (bij Berlaar) is er ook nog een pastoor die dat niet wilt, hij wil enkel orgel-muziek of eventueel koor...
Plezant is wel anders, want zo'n live band/zangers kosten idd wel wat geld volgens mij...
|
|
Kelly
4-6-2011
|
23-2-2011 13:01:15
andere optie: in andere kerk trouwen. Wij trouwen ook niet in de kerk van onze gemeente maar in kerk van nabije gemeente. Pastoor is daar veel losser en gemoedelijker.
|
|
elke
|
23-2-2011 13:52:37
amai ik zou zeggen: salu en de kost. zo een ouderwetse pastoor! ik zou een andere kerk zoeken.
|
|
Mara
17-6-2011
|
23-2-2011 14:33:21
Was een andere kerk zoeken maar zo eenvoudig.
De uitnodigingen zijn klaar en daar staat de kerk op vermeld.
Ik weet het niet meer..Maar even afwachten wat hij gaat zeggen in het volgende gesprek.
Bedankt voor jullie reacties
|
|
kathy
4-6-2011
|
23-2-2011 15:10:42
Wij hebben hetzelfde probleem! Onze pastoor doet ook moeilijk over cd's in de kerk( lees: er mogen geen cd's gespeeld worden). Hij stelde ook voor dat we het kerkkoor gebruiken, maar dat zien wij absoluut niet zitten! Ik heb enkele live-muziekbandjes/zangers/zangeressen gecontacteerd en op een week tijd had ik iemand gevonden die onze liedjes wil brengen!. Het kost natuurlijk wel weer extra, das inderdaad wel erg... Wij betalen 200€ all in.
|
|
Patricia
|
23-2-2011 16:17:41
Hallo Mara,
Wat balen dat dit roet in jullie planning gooit en in jullie budget. Ik ben eventueel nog beschikbaar om jullie bruiloft met zang te verblijden. Ik zing doorgaans ook met gebruik van een zanginstallatie met Ipod. Maar ik vind het geen probleem om acapella te zingen als dat kwa liedjeskeuze kan. Omdat ik het zo sneu vindt zal ik dan geen reiskostenvergoeding rekenen en kom ik dan accapella voor 225 euro 6 liederen zingen. Meer informatie vinden jullie op www.puurzang.com
Maar wellicht kan Kathy die hierboven staat je helpen met het adres van degenen die zij gevonden heeft voor haar bruiloft? Dat is blijkbaar ook nog eens goedkoper dan ik ben. En volgens mij kan je in de lijst van muzikanten/aanbieders live muziek ook wel live-muzikanten vinden.
Zoek ook contact met bruidsparen die in dezelfde kerk zijn getrouwd, hoe hebben zij dit opgelost? Heel veel succes hiermee en laat je niet gek maken. Er zal heus een oplossing zijn/komen.
Groeten,
Patricia
|
|
funfoto
|
23-2-2011 18:13:22

|
|
sarah
17-12-2011
|
23-2-2011 19:37:39
Hallo Mara,
wij mogen ook geen cd tjes spelen in de Kerk, maar wij waren wel op de hoogte gesteld onmiddellijk bij het allereerste contact. Staat zelfs in de papieren bij ons.
Ik heb er persoonlijk niet zo een problemen mee, omdat ik nu eenmaal graag live muziek hoor tijdens een huwelijksplechtigheid. En omdat we het van begin af wisten hebben we het ook gebudgetteerd.
Bovendien heeft mijn partner zelf nog in een koper kwintet gespeeld ,net zoals zijn broer vader etc..Dus de keuze lag voor de hand een koperkwintet. Maar we hebben wel niet gekozen voor kennissen, maar zijn naar enkele gaan luisteren.
|
|
ann
2-7-2011
|
23-2-2011 20:27:12
en dan verschieten ze dat mensen op dn duur niet meer naar de kerk willen......wat kost de viering??wij doen viering in feestzaal met goede herder...heel persoonlijk allemaal en eigen inbreng,ook muziek....je zou hem kunnen zeggen,geen muziek geen trouw dan zoeken we andere manier...misschien draait hij bij....tenslotte betalen jullie ook hé!!!
succes
|
|
sanderijn
|
24-2-2011 8:48:08
Als jullie toch een extra dimensie aan jullie viering willen geven en dus toch voor live muziek zouden gaan kan je me steeds vrijblijvend contacteren voor meer info via tantrijn@hotmail.com
Vriendelijke groeten,
Sanderijn
|
|
Mara
17-6-2011
|
24-2-2011 20:58:09
Hallo Iedereen..
Vandaag contact gehad met een zangeres..Meteen een afspraak gemaakt..
We wachten af, zijn benieuwd naar haar kunsten 
Positief erin proberen te staan en dan komt alles wel goed..
Toch allemaal bedankt voor jullie reacties..
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|