Terug naar overzicht
Wat dacht je van "Bedankt mijn vriend" van André Hazes en junior?Of anders Guus Meeuwis: ("Terug naar toen"/"De weg"/...)
"Evidemment" gezongen door France Gall en geschreven door Michel Berger naar aanleiding van het plotse overlijden van de Franse zanger Daniel Balavoine. Persoonlijk vind ik "Dolce Barbara" van Eros Ramazzotti ook heel mooi en hoewel het hier over een oudere vrouw gaat, wordt dat maar in twee woorden op het hele lied duidelijk maar dan moet je al heel goed naar de tekst luisteren en ook nog Italiaans verstaan...
hey, van marco borsato afscheid nemen bestaat niet. Wat ik ook een mooi liedje vind is " het is over maar nog niet voorbij". ook van marco borsato gaat wel over een relatie maar vind dat dit ook past. groetjes darline
Wij hadden na de voorbeden 'Hou me vast' van Volumia! Is niet al te deprimerend...
Seasons in the sun is een mooi nummer, maar wel niet Nederlandstalig. Tik eens "levensdroom" van Gunther Levi in youtube in, niet bekend maar een hele mooie tekst en ook toepasselijk. Groetjes