TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
9-12-2010 8:49:24
Wij hadden onze muziek op een cd staan.( 1 lied is er live gezongen maar dat was iemand die wij kende.) Alleen zei de pastoor dat we opvoorhand naar de kerk moesten komen om te kijken dat die cd werkte. Wij hadden geen probleem mee onze liedjes.
Groetjes
|
|
sanderijn
|
9-12-2010 11:29:07
Hallo Elke,
live muziek kan je echt wel kippenvel bezorgen en geeft hoe dan ook een extra dimensie aan je viering!
Mocht je je dus toch bedenken...kijk gerust eens op mijn infopagina!
groetjes,
Sanderijn
|
|
Katleen
24-9-2011
|
9-12-2010 20:36:39
Wij hebben ooit eens een mis bijgewoond waarbij de luidsprekers enorm kraakten toen de liedjes op de cd afgespeeld werden. Vooral bij het intredelied was dat enorm jammer voor de bruid. Haar "gloriemoment" werd helemaal overschaduwd door dat vreselijke geluid. Je kon het liedje zelfs niet herkennen...
Mijn groom-to-be wil ook gewoon cd's afspelen. Hij wil dat de integriteit en het originele geluid van het liedje perfect bewaard blijft en geen enkele live-zanger of muzikant kan een liedje exact hetzelfde brengen als het oorspronkelijk. Ikzelf wil echter wel live muziek, gewoon omdat dat zoveel meer cachet aan de mis geeft, al vrees ik inderdaad ook dat sommige liedjes niet hetzelfde gaan zijn als ze door iemand anders gezonden worden. Wij kiezen namelijk niet voor de bekende, klassieke liedjes. De persoon die onze liedjes zal zingen, zal ze dus ook echt perfect moeten instuderen. Een dilemma ... Als ik iemand kan vinden die onze liedjes perfect brengt, vindt hij het ok. Moeilijke taak, hoor!
Maar als jullie beiden muziek op cd willen, vind ik dat perfect kunnen. Je hebt zo ook volledige vrijheid. Test op voorhand wel even de muziekinstallatie uit! Als die niet naar behoren werkt, kan je misschien nog voor een alternatieve installatie zorgen.
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
10-12-2010 19:10:58
Wij hebben een live-bandje voor de receptie en dan nog een ander live-bandje voor tijdens het diner. Voor onze huwelijksviering (die hopelijk in de tuin van de feestzaal zal doorgaan) werken we met CD'tjes omdat we er onder meer een Spaans nummer in willen (is beetje moeilijk om dat live te laten zingen). Ik zie er niet echt graten in: live-muziek, cd's of beide: het is maar wat je het liefste hebt! Gewoon doen waar je je zelf het beste bij voelt!
Groetjes,
Nathalie
|
|
lizzy
20-5-2011
|
11-12-2010 12:22:57
Hoi hoi,
Wij gebruiken ook cd's in de kerk. Maar wij gaan inderdaad wel eerst de installatie in de kerk controleren. Mocht dit niet in orde zijn zorgen wij zelf voor een paar boxen. De muziek moet natuurlijk wel perfect klinken om zijn doel te bereiken. Veel succes!
Groetjes Lizzy
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|