Terug naar overzicht
Dag An, ik vorm een duo met een zeer goede zangeres, we hebben al heel wat huwelijksmissen verzorgd over het ganse land. Stuur me gerust een mailtje voor meer info: tinepiano@hotmail.com ! Groetjes, Tine
Hallo An, ik kan daar zeker voor zorgen! Kijk hier anders gerust eens op mijn infopagina... groetjes, Sanderijn
Hey An, Als je houdt van muziek met soul ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Na een viering krijg ik heel vaak te horen dat de mensen kippenvel kregen :-) Veel geluk! Jozefien jozefiendefeyter@hotmail.com
www.ellenhouben.nl Heb van bekenden begrepen dat ze super moet zijn!!
Beste An, Wij kunnen daar zeker voor zorgen. Wij zijn een hecht team van beroepsmuzikanten die volledig naar de wens van de klant ensembles en bands samenstellen voor zowel vieringen, recepties als feesten. Voor een viering hebben we verscheidene mogelijkheden: Popensemble (piano, zang, gitaar) Klassiek ensemble (piano en klassieke zang) Vioolensemble (piano of cello met viool) Neem gerust een kijkje op onze website voor zowel luisterfragmenten als videofragmenten. Wij maken ook steeds vooraf een afspraak waarin u ons live kan komen beluisteren. Verder voorzien wij voor elke muzikant/zanger(es) een backup zodanig dat uw muzikale omkadering verzekerd is! Alvast veel succes met de verdere voorbereidingen! Hartelijke groeten, Tiffany Veys
Nu was ik nog even de website vergeten te vermelden :) www.art-times.be (maar wij staan ook op deze website bij "live muziek" met een volledige pagina met informatie) Vele groeten, Tiffany