Terug naar overzicht
Ik heb 1 liedje in gedachten dat misschien wel gedraaid wordt wanneer iedereen naar binnenkomt: 'I wanna grow old with you' van Westlife. Begint ook met tekst die vertelt dat we apart zijn geweest (aangezien de nacht ervoor we niet samen waren he ;)) en dan ook dat we samen oud willen worden natuurlijk :)... Ik wil niet té veel liedjes tijdens de misviering, want dat rekt het dan ook weer he :) En het wordt bij ons al druk genoeg :)
Hey Sofie, Als je mij even je email-adres doorgeeft, dan zal ik je een voorbeeld van mijn misboekje doormailen. Dan heb je al een idee ;-) Ikzelf ben in de kerk van 's Herenelderen getrouwd, maar we hebben ons feest in een kleine zaal gehouden en alles zelf gedaan ipv bij de kleine graaf. Ik heb wel gehoord van iemand anders die binnenkort trouwt dat het redelijk duur is. grtjs cindyke
Hoi Sofie, dit zijn onze gekozen nummers: Binnen komen suite: Forrest Gumpt feather theme (piano) Binnenkomen bruid en vader: Zij - Marco Borsato Tussenzang: When you love somenone - Bryan Adams Ondertekening huwelijksregister: From this moment - Shania Twain (klassieker) Offerande: It is you I have loved - Dana Glover Communie: If I ain't got you - Alicia Keys Uittrede: Take a parachute - Something Happens Groetjes
Ik wil je gerust ook ons misboekje doormailen. Geef gerust maar een seintje op tineke.delplace@telenet.be
Intrede: Zonnie Toledo - Bridal march (piano, vind je op youtube) Tussenzang: U2 - With our without you Tussenzang 2: Enya - The promise Huwelijksregister: Shania Twain - From this moment Na voorbeden: Lee Ryan - Army of lovers Communie: DJ Sammu - Heaven (trage versie!!!) Uittrede: Queen - Don't stop me now
Intrede: Alegria van Cirque du Soleil (voor de gehele suite) Tussenzang: The best is yet to come van Novastar Huwelijksregister: Altijd heb ik je lief van Clouseau Na de voorbeden: Hou me vast van Volumia! Communie: You're still the one van Shania Twain Slotlied: I had the time of my life van B. Medley & J. Warnes (uit Dirty Dancing)
Intredelied: Come What may - Moulin Rouge Tussenzang: I'll Always be right there - Bryan Adams Na voorbeden: I don't know much.. - Aaron Neville Uittredelied: Book of days - Enya Groetjes Annelies
kunnen jullie de misboekjes ook naar mij mailen: pioepioe@hotmail.com? merci!
Boudewijn de Groot - Avond
Diegenen die willen mogen gerust hun boekje naar mij ook doormailen.Gewoon om tips uit te zoeken.ellendelforge@hotmail.com Alvast bedankt