TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stefanie
27-8-2010
|
26-7-2010 21:32:41
Wij hebben Peter Keereman en Corina Braemt, ze zijn van Veldegem. Ik vrees er wel voor dat ze nog vrij zijn, maar je weet maar nooit ... Succes!
|
|
tineke
31-7-2010
|
26-7-2010 23:22:34
hey tine,
wij gingen eerst ook trouwen op 31/07 en dit ook in ruddervoorde!!! nu doen we het in st andries maar met de oude pastoor van ruddervoorde Eddy Vanmaele en ook op 31/07! Dit om 15u. En jullie?
alvast een heel leuke dag gewenst en mooi weer!!
ps mijn naam is Tineke
|
|
Aileen
15-8-2011
|
27-7-2010 0:43:46
Dag Tine,
Ik vind het zo erg voor jullie dat jullie live muziek nu in het water valt, dat ik er eventueel over wil nadenken om jullie uit de nood te helpen, als jullie niemand anders vinden.
Ik zing af en toe op huwelijken van vrienden, maar niks professioneel of zo.
Over welke liedjes gaat het? En wat voor muziek is er voorzien? (piano, cd, etc... )
Je kan mij mailen op aileenbogaert@hotmail.com
Groetjes en succes met de zoektocht,
Aileen
|
|
stefanie
14-8-2010
|
27-7-2010 8:23:42
Wij hebben Chelsy uit meulebeke, echt een pracht van een stem
|
|
Sofie
3-11-2011
|
27-7-2010 9:34:57
Hoi Tina, Hé, dat is echt niet fijn hé :( Ik heb vorig jaar een trouwmis gezongen en gespeeld (op de gitaar dus) met een vriendin van mij, maar helaas ben ik dit weekend op vakantie, anders had ik je zeker willen helpen. Hopelijk vind je snel nog iemand! Sofie
|
|
Tine
28-8-2010
|
27-7-2010 18:29:25
Als je mis nu een uurtje later doorging, konden we komen, maar helaas zingen we om 12u nog een huwelijksmis in het Antwerpse... Dat halen we dus nooit.
Hopelijk vind je nog iemand!
Mail anders eens naar wysiwygvzw@gmail.com of bel naar 0479/991878. Zij zijn een musicalgezelschap dat ook met een select groepje huwelijkmissen opluistert. Omdat ze met meerdere zangers en muzikanten zijn, vind je misschien nog wel iemand bereid voor nu zaterdag.
Succes!
Groetjes,
Tine
|
|
Eva
|
28-7-2010 10:13:02

|
|
Patricia
|
|
|
Patricia
|
28-7-2010 16:38:20
Tine,
De rest van de tekst viel dus ineens weg. Ik hoop dat je al iemand anders hebt gevonden. Maar anders kan ik je wellicht helpen www.patriciafoort.nl
Heel veel plezier zaterdag.
Groeten,
Patricia Foort
|
|
Ann
|
29-7-2010 22:06:35
Beste Tine,
Ik ben zelf bezet nu zaterdag ,want ik zing het huwelijk in St. Andries om 15u van Tineke( die ook reageerde hier op jouw oproep)
Toeval wil dat ik daarna zing op een privé-feest bij iemand in Ruddervoorde, maar daar zijn jullie niks mee geholpen.
Mocht je nog niemand hebben gevonden, neem es contact op met Sarah Algoet ( www. singsing.be)Zij is ook proff. zangeres en ik verwijs soms naar haar door als ik bezet ben.
Dit is écht supervervelend voor jullie, hopelijk komt het snel goed!
Hartelijke gelukwensen trouwens,ik duim voor jullie.
groeten,Ann, Abosongs
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|