TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
16-4-2010 9:13:37
Dag, Ook wij zochten een gepast nummer om in de kerk te laten horen en hebben het gevonden.
Groetjes frida
Enya– If could be where jou are
Where are you this moment? Only in my dreams. You're missing, but you're always A heartbeat from me. I'm lost now without you, I don't know where you are. I keep watching, I keep hoping, But time keeps us apart
Is there a way I can find you, Is there a sign I should know, Is there a road I could follow To bring you back home?
Winter lies before me Now you're so far away. In the darkness of my dreaming The light of you will stay
If I could be close beside you If I could be where you are If I could reach out and touch you And bring you back home Is there a way I can find you Is there a sign I should know Is there a road I can follow To bring you back home to me
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-4-2010 12:34:38
Heel moedig dat je dit wil doen! Let er wel op dat dit moment niet té zwaar wordt, want een hele kerk zien huilen op zowat de prachtigste dag van je leven is ook niet echt de bedoeling, denk ik.
Je zegt dat je grootmoeder het er moeilijk mee heeft. Licht haar dan zeker op voorhand in dat je dit wil doen! Een huwelijk van een kleinkind is al héél emotioneel (mijn oma is op onze trouwdag van de stress over een klein durpeltje gevallen en moest opgenomen worden op de spoed... ) en als ze dan nog eens geconfronteerd wordt met het gemis dat ze moet ervaren, kan dit echt héél aangrijpend zijn. Ik denk dat het laatste dat je wil, is dat ze helemaal in de put zit... Dus bespreek dit zeker even met haar!
|
|
R.
|
16-4-2010 13:42:45
Het is ten zeerste te betreuren natuurlijk, allemaal zeer emotioneel, daarom denk er nog eens over na of het wel zin heeft dit uit te voeren, wie doe je er een plezier mee? Moet deze herdenking op je feest gebeuren waar wildvreemden aanwezig zijn, kan dit niet op een andere gelegenheid?
grtz www.discovideo.be
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
16-4-2010 21:49:35
Persoonlijk zou ik dit ook niet doen, het is de bedoeling dat het een fijne dag is, een huwelijk is sowieso al emotioneel voor ouders, grootouders, ik zou het niet nog zwaarder maken, ik vind dat niet gepast op zo'n dag, maar das mijn mening hé, als je er echt achter staat moet je het doen! groetjes
|
|
funfoto
|
18-4-2010 12:35:51

|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|