Terug naar overzicht
HeykesDie keuze is natuurlijk aan jou. Wij werken namelijk met cd's in de kerk. Maar wij konden ook vragen aan de koster op onze parochie om te spelen. Je moet dit eens bespreken met jullie pastoor. Ik weet een vriendin van mij wou een koortje voor haar huwelijksmis maar dit kon niet doorgaan, omdat de trouw maar om 15uur plaatsvond en hij savonds nog een mis had en hij niet op tijd kon klaar zijn. GroetjesPetroeska
Hey Stephanie,er zijn koppels die ervoor kiezen om gewoon met cd's te werken of de organist die verbonden is aan de kerk te laten spelen. ik ken zelfs een kerkje waar je verplicht werd op je huwelijk de organist te laten spelen.Live muziek is natuurlijk wel veel sfeervoller, vooral als je liedjes kiest die voor jullie een betekenis hebben of die je gewoon heel mooi vindt. Voor minder dan €200 heb je al livemuzikanten! Je moet maar eens mailen, als je erover twijfelt: tinepiano@hotmail.comGroetjes,Tine28/08/2010
Wij hebben voor live muziek gekozen maar dat moet je zelf beslissen. We betalen 300,00 €.Gwen14.05.2010.
Wij hadden ook een cd'tje (is trouwens nog leuk als aandenken). Je kan ook op het orgel laten spelen (bij ons in de kerk was dat inbegrepen in de viering, als je dat wenste).Groetjes,Véro
Hallo Stephanie,als je toch voor live muziek kiest mag je me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com.Ik help je dan zeker verder!Mvg,Sanderijn
Wij mochten van onze priester geen cd's spelen. Ofwel het kerkkoor, ofwel een groepje dat kwam spelen. Wij kozen voor het laatste.Groetjes
Dat hangt af van de priester. Van sommige mag een CD, bij ons mocht dat niet en hebben we een live groepje gevraagd. Hangt ervan af wat je graag zelf wil ook!