Terug naar overzicht
Dit is onze keuze:Intredelied: Conquest of paradise (Vangelis)Tussenzang: Zij (Marco Borsato)Ondertekening register: Pour que tu m'aime encore (Celine Dion)Offerandelied: You are (Dolly Parton)Communielied: Avond (Boudewijn de Groot)Uittredelied: Bridge over troubled water (Simon and Garfunkel)Veel plezier met de voorbereidingen!!Nathalie07/08/10
Wij hebben 'ik heb je lief' van Stef Bos, 'Stand by me' van John Lennon bij het naar buiten gaan na de viering, 'you are the reason' van Sarah en Koen, verder zijn we zelf no op zoek!
Dag Els,Pour que tu m'aimes encore zou ik nu wel niet nemen omdat dat net gaat over een liefde die afgesprongen is en wat het meisje allemaal al niet zou over hebben om terug in de gratie te vallen...Wij nemen onder andere "your song" van elton john.Groetjes, Laura
Wij hadden:intrede: Alegria van Cirque du Soleiltussenzang: The best us yet to come van Novastar (omdat de eigenlijke inzegening dan nog moet beginnen)Tekenen huwelijksregister: Altijd heb ik je lief van Clouseauvoorbeden: Hou me vast van VolumiaCommunie: You're still the one van Shania TwainSlotlied: I had the time of my life - B. Medley & J. WarnesGroetjes,Véro
wij hebben - zorro theme song: i want to spend my lifetime loving you- wedding song van K's choice- your song elton john (moulin rouge)- green eyes van coldplay(we hebben beide groene ogen :-))- een liedje van de zangeres zelf
Hallo Els,wij hadden:Intrede: I'm kissing you van Des'ree (altijd al een prachtig liedje gevonden)Vergeving: 'Nu dat jij er bent' van Trijntje Oosterhuis (een voorstel van onze zangeres, en bangelijk mooi)Eerste lezing: 'Parce que c'est toi' van Axelle Red (dat paste perfect bij het verhaal)Ondertekenen trouwregister: 'A moment like this' van Kelly Clarkson Huwelijkszegen: 'Our own love' van Anouk Zending en zegen: 'Vonken en vuur' van Clouseau (dat mocht wel een beetje swingen :))Groetjes,Cindy114 dagen gehuwd