Terug naar overzicht
Wij hadden één liedje voor de hele suite. Tegen dat je dan allemaal neerzit, is het lied bijna gedaan hoor. Wij hadden 'Alegria' van Cirque du Soleil.Groetjes,Véro
hey Karin, Wij hebben er voor gekozen om iedereen eerst te laten gaan zitten en dan pas de muziek te laten spelen als ik en mijn papa de kerk binnen komen. We hebben gekozen voor het liedje " My little girl" van tim mcgraw, dit omwille van de ongelooflijk mooie tekst en de betekenis ervan. Mischien de moeite om via you tube is op te zoeken. Nog veel succes
Hallo Karin,wij hebben ook eerst de familie laten plaatsnemen. Eerst ging mijn papa binnen met de mama van mijn vrouw. Dan ben ik met mijn mama de kerk binnengegaan. Toen ik in de deuropening verscheen, startte de muziek. Daarna kwam mijn vrouw binnen met haar papa voorafgegaan door het bruidsmeisje met de ringen. De priester vroeg iedereen recht te staan en naar achter te kijken. Dit gaf wel een leuk effect. We hebben dan rustig de ringen afgegeven aan de priester, het misboekje genomen, de ceremoniemeester het kleed goed laten leggen en het bruidsboeket laten wegzetten. En dan hebben we het liedje laten uitspelen.Ik zou me dus niet laten beperken door de korte gang. Kies gewoon het liedje dat je zelf mooi vindt. Neem dan 2 of 3 koppels die als suite binnenkomen en neem rustig de tijd om de muziek te beluisteren. Je trouwt maar 1 keer. Neem er dus je tijd voor om er van te genieten.Veel succes met het samenstellen van jullie viering!Groetjes,Sarina en Filip