TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
14-5-2010
|
27-10-2009 19:35:46
Hallo Karolien,
Mag ik je vragen van welke regio jullie zijn? Wij zijn nl ook nog op zoek naar een jeugdkoor om onze mis op te luisteren.
Groetjes,
Sara
|
|
kristien
25-6-2010
|
27-10-2009 19:51:38
Hey Sara,
Wij zijn van Antwerpen, het jeugdkoor is van Borsbeek. Ons jeugdkoor is zeker niet slecht, we hebben ook gezongen in de mis van onze dirigente, maar ik weet niet of we op dit moment goed genoeg en met volk genoeg zijn om te zingen in de mis van mensen die totaal niks met ons te maken hebben... Als je uit de buurt bent kan je altijd eens komen luisteren in de jeugdviering in Borsbeek (Sint jan Berchmanskerk, over de carrefour) op zaterdag om 19u...
groetjes,
Karolien
|
|
Sara
14-5-2010
|
27-10-2009 20:01:19
Oh, jammer, dat is een beetje uit de richting. Wij zijn van Hasselt. Ik heb vroeger ook in een jeugdkoor gezongen, maar zij zijn ermee gestopt. Vandaar de droom om ook onze mis door een jeugdkoor te laten opluisteren, maar het probleem dat ik niet weet welk :)
In ieder geval bedankt voor je reactie en veel succes nog met de voorbereidingen!
Groetjes,
Sara
|
|
Vera
22-8-2009
|
27-10-2009 22:28:36
Wij hadden Only time als intredelied.
|
|
annabel
12-6-2010
|
28-10-2009 8:56:08
ook wij willen die muziek wat in de kerk! may it be is een prachtig nummer waarin veel emoties opgebouwd worde! beluister het maar eens.wij denken eraan dat liedje te nemen en....trouwen op dezelfde dag als jullie! ;)
grts anna
|
|
heidi
|
28-10-2009 8:57:48
wij hadden only time van enya, een kippevelmoment... supper liedje hiervoor
|
|
sarah
|
28-10-2009 15:43:21
Wij hebben Flora's Secret gebruikt als intredelied... Super gewoon
|
|
patricia
26-7-2008
|
29-10-2009 12:40:06
wij hebben gekozen voor "the celthic". In dat liedje komt "klokkengeluid" voor! twas mooi!!! groetjes, Patricia
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|