TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
7-8-2010
|
20-3-2009 17:22:44
Hallo :) Ik wil niet grof overkomen, maar heeft de priester echt iets te zeggen over wat HIJ wil? Het is jullie trouwdag hoor! Waarom maak je geen cd-tje met jullie muziek op, en vraag iemand die het afspeelt...
Ik weet niet of geld voor jullie een probleem is, maar ik denk dat je toch op zo'n €200 mag rekenen voor een groepje dat live komt zingen!
Groetjes
|
|
Christophe
|
20-3-2009 17:30:49
beste Vanessa,
ga eens een kijkje nemen op elmevents.be
groetjes,
christophe
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
20-3-2009 21:26:11
Wij hadden de kerkmuzikanten. www.rosey.be Rosey is de zangeres hiervan. Iedereen was vol lof over hen.
Veel succes
|
|
Lies
8-8-2009
|
21-3-2009 0:58:38
Vanessa,
Wij hadden een duo uit de kempen. Misschien niet naast de deur, maar ik weet dat ze in heel Vlaanderen zingen.
Noortje en David zongen in onze viering prachtige duetten en enkele sololiederen...kippenvelmomenten gegarandeerd... Je vindt ze hier wel ergens op het forum. Dit is alvast hun mailadres: vervoort130@hotmail.com
Als je ze live aan het werk hoort ... geweldig.
Misschien een ideetje voor jullie, maar je moet vooral doen wat je zelf wil, niet wat de pastoor wenst. Hoe dan ook wens ik jullie een prachtige dag en leven als man en vrouw toe.
grt,
Lies
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
21-3-2009 22:43:52
Hey,
wij trouwen ook op 5/9/2009, net als jullie. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? En van welke regio zijn jullie? Wij zijn van Geraardsbergen. ;-) Leuk om iemand tegen te komen die net op dezelfde dag trouwt als wij! :-) Wij hebben ook livemuziek in de kerk. Wij nemen Chelsy. Dat is een zangeres, pianist en trompetist.
Grtjes
|
|
sanderijn
|
22-3-2009 12:08:35
hallo Vanessa,
ik ben zelf professioneel muzikante en dus ervaren in het opluisteren van trouwmissen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
30/06/07
|
|
Ilse
|
22-3-2009 15:37:08
Dag Vanessa,
Misschien kan YUNE jullie wel bekoren ? Meer info op www.yune.be
Veel plezier met de voorbereidingen in elk geval ;-)
Groetjes,
Ilse
|
|
Valerie
24-10-2009
|
22-3-2009 15:40:47
Wij hebben gekozen voor Isabelle Dewulf. Zij zingt, samen met een gitarist. Haar mail is idewulf@yahoo.com
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
22-3-2009 15:53:47
Dag iedereen
alvast bedankt voor de reacties! Ik ben momenteel alle mogelijkheden aan het bekijken.
Voor de bruid uit Geraardsbergen: Wij zijn van Lokeren. Ik ben volop bezig met voorbereidingen voor de trouw. Wij geven geen avondfeest (enkel gaan eten met de dichte familie) dus dat spaart wel wat werk uit. Volgende zaken liggen al vast: - burgerlijke trouw; - kerkelijke trouw; - fotograaf; - kapper + schminkster; - zaal voor de receptie + traiteur; - restaurant waar we met de dichte familie gaan eten. Verder heb ik ongeveer de helft van het misboekje uitgewerkt. Mijn kleed is ook min of me gekozen.
Ik ga blij zijn wanneer we een groepje voor tijdens de misviering gevonden hebben. Dit is nu mijn grootste bezorgheid.
Hoever staan jullie?
Gr
Vanessa
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
23-3-2009 9:36:39
Hey,
Bij ons zijn de volgende dingen reeds in orde:
- misboekje is af - Kostuum is besteld - trouwjurk is besteld - kledij voor ons bruidsmeisje - ceremoniemeester - fotograaf - een vriendin van me gaat filmen - Feestzaal - ceremoniewagen - kerk + stadhuis liggen vast - kapper + schminkster - zangeres - trouwringen zijn besteld - ik maak mijn uitnodigingen zelf en daarvan zit ik ongeveer bij de helft die afgewerkt zijn
Ik denk dat dit zowat alles is dat gedaan al geregeld is. Ik moet mijn thema nog uitwerken, de bloemen en zo nog doen. Maar daar hebben we nog tijd genoeg voor. Ik vind dat we al goed op schema zitten. :-)
Nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!!
grtjes
|
|
Tom
|
23-3-2009 20:49:30
Dag Vanessa
Neem zeker ook eens een kijkje op www.imperialbrass.be . Bij interesse mag je me altijd contacteren!
Groetjes, Tom Vanleeuwen 0485 / 68 12 85 tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Wouter
|
23-3-2009 22:50:12
Dag Vanessa,
Duas is een live akoestisch duo dat wekekelijks huwelijksvieringen verzorgt over gans België. Meer info op www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Lien
16-2-2008
|
24-3-2009 14:38:29
HEy Vanessa, wij hadden David & Koen. Een super duo (zang, gitaar en piano) die mij tot tranen hebben gebracht. Echt geweldige mannen die je adviseren in muziekkeuze en die zelfs nieuwe songs fantastisch brengen... Ik was super content! Je kan hen vinden via davidenkoen@hotmail.com. Ze hebben ook een website. Groetjes! Lien, al meer dan ene jaar getrouwd ondertussen
|
|
Marianne
|
2-4-2009 14:42:37
beste bruid in spe, neem vrijblijvend contact op met "Octet in Spe", een vrolijk trio uit Antwerpen die via contrabas, gitaar en stem van je viering iets persoonlijks maken. Even mailen naar marizang@telenet.be voor meer informatie. groetjes, Marianne
|
|
Kris
|
5-5-2009 12:19:12
Beste Vanessa,
Wij verzorgen zowel muziek voor vieringen, recepties als avondfeesten. Onze 2 basisbezettingen voor een viering/ceremonie zijn:
- piano, zang en gitaar - piano, zang en viool
Toch zijn er ook andere mogelijkheden zoals een strijkkwartet, blazersensemble, harp met viool, ... Wij hebben steeds reservemuzikanten van hetzelfde niveau ter beschikking, waardoor een "afzegging" bij ons niet gebeurd. Verder zijn àlle liedjes vrij te kiezen.
Voor meer informatie, een vrijblijvende offerte of ons te komen beluisteren, mag je ons steeds contacteren,
Vriendelijke groeten en nog veel succes met de voorbereidingen!
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|