TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
10-3-2009 12:21:21
Hey Katrien, Bij ons had ik alle nummers op de juiste lengtes geknipt en bewerkt. Bv. de muziek die je gebruikt tijdens de mis is meestal ook te lang om volledig te laten spelen, dus daar zorgde ik dan voor dat die na 1,5 minuut vanzelf stiller gaat. Zo moet men enkel maar het volgende nr opzetten i.p.v. dat daar iemand alles staat te regelen met de volume knoppen enz. Momenteel ben ik voor nog 2 koppels bezig om muziek voor hun trouwmis in orde te maken. ;o) Groetjes, Bart (www.motionpictures.be )
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-3-2009 14:10:42
Dat is inderdaad een héél lang nummer. Ik zo ongeveer halverwege de muziek stiller laten zetten om dan 'uit te doven'. Anders zit je daat vooraan terwijl de muziek nog 5 min. speelt...
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
10-3-2009 14:44:49
Hoi,
Ik vind dit ook wel lang. Véronique gaf een goeie oplossing. Wat ook kan is iemand aan de muziek zetten en dat die wat inschat wanneer het gepast is om uit te doven. Succes!
Rebecca 27/06/09
|
|
Marieke
18-4-2009
|
10-3-2009 16:55:41
Bij onze duren alle nrs die live gezongen worden max 2min30, kortste 1min50 dacht ik.
9 min is dus zeker te lang.
Marieke
|
|
Lien
|
11-3-2009 12:56:22
Het nummer is wel vrij lang, maar dat is niet wat me stoort.
Heb je eens naar de lyrics geluisterd? Ik vind nu niet meteen dat die passen op een huwelijksviering...
|
|
Katrien
15-5-2010
|
11-3-2009 13:12:41
Hoi, bedankt al voor jullie reacties! ik vreesde er al voor dat het nummer te lang zou zijn. :) En de lyrics heb ik inderdaad al beluisterd, maar het gaat bij mij meer om het gevoel dat je beiden hebt bij een nummer. Trouwens, in de originele videoclip wordt de bruid ook neergeschoten als ik het mij goed herinner... Ook niet meteen positief, maar het is een steengoed nummer waarbij we beiden kippevel krijgen en goede herinneringen aan hebben. niet meer, niet minder. ik hou niet zo van de typische ballads... Alvast al bedankt allemaal!!
|
|
Veerle
|
1-4-2009 20:59:37
Muziek is inderdaad iets dat met een buikgevoel te maken heeft. 't Is een heel mooi nummer, maar inderdaad nogal lang. Wat je eventueel wel kan doen, is het opzetten als de dienst gedaan is en iedereen naar buiten gaat.
|
|
Kris
|
5-5-2009 12:23:18
Beste Katrien,
Persoonlijk - als muzikant- vind ik dit ook te lang, maar dit mag je niet weerhouden dit toch te spelen.
Het ideale is dat je je ceremonie live laat spelen, en daardoor de beste stukken (beste tekst, enz.) kan laten horen.
Zelf verzorgen wij live muziek voor vieringen, recepties en avondfeesten. De muziek is bij ons volledig vrij te kiezen, en wij "knippen en plakken" dit volledig "live" naar wens. (U kan dit dan altijd op voorhand komen beluisteren)
Voor meer informatie, contacteer ons vrijblijvend,
Vriendelijke groeten en veel succes gewenst!
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|